Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik start men pc op en kan alles doen , doch als ik een zwaarder programma ga draaien slaat hij vast.
Intelcore I7 Windows 7 Home premium 64 Bit. 12 giga ram .
Dan zegt hij dat ik niet genoeg virtueel geheugen heb , ik laat dit automatisch bepalen door windows , heb het al verhoogd en krijg dan dezelfde melding terug , dus dit helpt niet , hij vind maar 4096mb , terwijl hij ingesteld staat op 17659mb virtueel het gewone geheugen is 12 giga op moederbord.
Ik heb al memtest laten draaien geen fouten op het gewone geheugen dus zit het echt in de windows zelf vrije schijfruimte heb ik nog 34%.
Verder kan ik zelf echt niets meer vinden.
Graag jullie hulp aub...
 
Naar aanleiding van de verkregen informatie, ging ik ervan uit dat je dat probleem had met de zwaardere Adobe applicaties.

Ben eens snel gaan rondsnuffelen op het net, en blijkbaar ben je niet alleen met geheugenproblemen met dat type moederbord.
Hoe heb je die 12GB geplaatst? Dus, welke lat (type en size) steekt in welke geheugenbank? Eventueel kan je dit zelf eens veranderen (locaties verwisselen etc)en kijken of het verschil maakt.
 
DD3 1333mb Kingston , 4giga per latje , en heb dat geprobeerd telkens de latjes te veranderen , van het ene bankje naar het andere en dan is 1 voor 1 geplaatst .
Dus dat haalde ook niks uit en daarom ga ik er vanuit dat dit moederbord idd niet compatibel is ...
Processor is I7 940 .2.9Ghz
Nochtans draaid dit al een jaar of drie mee ...
Ik heb het geheugen op de witte bankjes aangesloten...

http://be.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2958#ov
 
Uw RAM MOET IN GESPREIDE SLEUVEN GEÏNSTALLEERD WORDEN OP MOBO!
* (Er moet leeg RAM slots TUSSEN je modules!)
* (Begin met de sleuf die het verst van de CPU ... als probs).
 
volgens de handleiding van je moederbord worden de geheugenbankjes genummerd weer gegeven van 1 tot en met 6 en dien je volgens mij dus de 1 de 3 en de 5 aan te spreken ....
Ashampoo_Snap_2013.11.17_13h45m46s_002_.png
Ashampoo_Snap_2013.11.17_14h07m41s_004_.png
dit word tevens ook vermeld ...Ashampoo_Snap_2013.11.17_14h04m50s_003_.jpg
 
zo zitten ze ook heb de handleiding in men bezit .
als ik iets verander krijg ik zelfs minder beschikbaar geheugen die blauwe bankjes moet ik overslaan , heb er net een latje van 4 giga bijgestopt en kreeg dan maar 8 giga niet meer beschikbaar rare situatie's alemaal mobo buiten gooien en nieuw erin stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan