Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een pc probleem:-(


Heb gisteren bij de software per ongeluk een nvidea grafisch stuurprogramme verwijderd:-((((.Kreeg toen bij de herstart alle pictogrammen veel groter.Heb toen een systeemherstel gedaan,alles was weer normaal.Maar als ik nu bijv bepaalde dingen doe,bij een games,farmville vergroot tot het gehele scherm,of youtube wil afspelen,krijg ik een blauw scherm met deze tekst.

Als dit de erste keer is dat u dit scherm ziet,moet u de computer opnieuw herstarten.Als het scherm nogmaals word weergegeven,kan u best de volgende stappen uitvoeren.

Controleer of er voeldoende schijfruimte beschikbaar is,schakel het stuurprogramma uit wanneer dit stopbericht is opgegeven,of raadpleeg zonodig de fabricant.Vervang zonodig de beelsdschermadaptor

Raadpleeg de hardwareleverancier voor eventuele Bios update.Schakel Bios geheugenopties azoals caching of shadowing uit.Als u de veilige modus wil gebruiken of onderdelen wil gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen,en herstart de pc.

Druk vervolgens op F8 om geavanveerde startopties te kiezen en selecteer veilige modus

Technische Fiche info mogelijk Engels

*** Stop 0x0000008e,0XC000000S,0xBD28770C,0xBOA4B868,0x00000000

***nv_display.dll adress BO28770c base BD012000
datestamp 4bcgd749

Dat stond er allemaal te lezen

Zou het kunnen dat m'n grafische kaart kapot is

Wat moet ik nu doen,weet er iemand raad(denk dat dit werk is voor ne pc technieker,we kennen wel redelijk veel,maar dit,trek er m'n haar van uit -)5

Grtz Hans
 
Ik denk dat je uw drivers van je grafische kaart op nieuwe moet installeren.
Kijk eens in hardware of je geen drivers mis.


Heeft uw een cd van de grafische kaart met de drivers ? zo nee laat eens weten welke grafische kaart je hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan