pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Wat kan de oorzaak zijn dat mijn pc nu en dan zonder enige actie uit te voeren volledig uitvalt en terug opstart?
 
Hij valt zomaar plots uit. Ik weet niet of die afbeelding van nut kan zijn?
 

Bijlagen

  • uitvallen pc.png
    uitvallen pc.png
    138.3 KB · Weergaven: 99
kijk alvast even na of je dit toestel via wifi verbindt of via ethernetkabel. soms geeft dit verschil in jouw geval.

maar ik denk eerder dat je een prog hebt lopen dat na update een reboot doet door de instellingen. kijk zeker eens na via services.msc wat er draait en schakel eventueel dingen uit, of doe ze eerst eens open via het prog zelf om in de algemene instellingen aan te geven dat je pc NIET moet rebooten na een update....
 
DDragon80;n230100 zei:
Windows Logboek - Systeem. Kijken naar Kernel-power. Kijk welke warning of error boodschappen rond dat tijdstip aanwezig zijn.

Ik heb zopas weer dit probleem gehad. Bij de eerste melding van de bron lees ik: bij niveau informatie: " Status van connectiviteit in stand-by: Disconnected, Reden: NIC compliance"
Bij niveau Kritiek lees ik: " Het systeem is opnieuw opgestart zonder opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen".

p.s. de stroom was niet uitgevallen en het systeem was ook niet vastgelopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan