Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kijk alvast even na of je dit toestel via wifi verbindt of via ethernetkabel. soms geeft dit verschil in jouw geval.
maar ik denk eerder dat je een prog hebt lopen dat na update een reboot doet door de instellingen. kijk zeker eens na via services.msc wat er draait en schakel eventueel dingen uit, of doe ze eerst eens open via het prog zelf om in de algemene instellingen aan te geven dat je pc NIET moet rebooten na een update....
Ik heb zopas weer dit probleem gehad. Bij de eerste melding van de bron lees ik: bij niveau informatie: " Status van connectiviteit in stand-by: Disconnected, Reden: NIC compliance"
Bij niveau Kritiek lees ik: " Het systeem is opnieuw opgestart zonder opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen".
p.s. de stroom was niet uitgevallen en het systeem was ook niet vastgelopen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.