Status
Niet open voor verdere reacties.
@Mik heb digitale tv van telenet !maar internet gaat niet!!!zit in een rijgsysteem!kan ook geen films huren rode knop enzo heb ik ook niet!en betaal voor en internet ook samen 54€
 
@Pluis: KPN is geen haar beter. Heb nu al drie keer een verhuizing moeten regelen voor iemand en al die drie keren ging er wel weer iets mis waardoor je aan de lijn moest hangen. En wel betalen hè...

Noem eens een Nederlandse provider met een gratis Helpdesk ? Misschien is ie er wel, maar ik zou het niet weten.
Ik wil het afkloppen, maar nog geen grote problemen gehad met KPN.
1 keer na een blikseminslag ergens in de buurt waarna het internet er uit lag. Dat heeft bijna een dag geduurd en ik was weer online.
 
@Mik heb digitale tv van telenet !maar internet gaat niet!!!zit in een rijgsysteem!kan ook geen films huren rode knop enzo heb ik ook niet!en betaal voor en internet ook samen 54€

Dan moet je zeker klacht neerleggen bij Telenet. Zij kunnen en moeten dat oplossen. Het kan niet dat ge die prijs betaald en niet eens internet hebt. Waar je voor betaald moeten ze je leveren.
 
Noem eens een Nederlandse provider met een gratis Helpdesk ? Misschien is ie er wel, maar ik zou het niet weten.
Ik wil het afkloppen, maar nog geen grote problemen gehad met KPN.
1 keer na een blikseminslag ergens in de buurt waarna het internet er uit lag. Dat heeft bijna een dag geduurd en ik was weer online.

Als ik betaal om een belletje te plegen verwacht ik wel dat ze me fatsoenlijk kunnen helpen... Dit kon jij niet weten maar ze bleven maar zeggen dat het probleem aan mijn kant lag, terwijl zij iets niet goed hadden staan.
 
@timo Dommel zegt tegen mij ook altijd het zelfde we onderzoeken en moet ook betalen;!
 
@mik weet het wel maar sta machteloos he!heb rond de middag nog eens replay gedaan op mijn ticket!heb jij soms antwoord gehad ikke nie zenne
 
@mik weet het wel maar sta machteloos he!heb rond de middag nog eens replay gedaan op mijn ticket!heb jij soms antwoord gehad ikke nie zenne

Je schrijft : "@Mik heb digitale tv van telenet !maar internet gaat niet!!!zit in een rijgsysteem!kan ook geen films huren rode knop enzo heb ik ook niet!en betaal voor en internet ook samen 54€"

Maar hoe zit het met Telenet? Daar moet je toch een antwoord op krijgen. Je kan via de website schrijven en vragen hoe het komt dat ge geen Internet kunt krijgen bij U. Voor de prijs die je betaald voor tv en internet mag je wel degelijk internet hebben zonder problemen. Maar als je internet betaald via Telenet, wat doet Dommel dan????????
 
@mik heb tv van telenet!!!! en internet van dommel!!!
en nee niet mogelijk telenet internet te krijgen door het rijgsysteem
ben je nu meee;)
 
@mik heb tv van telenet!!!! en internet van dommel!!!
en nee niet mogelijk telenet internet te krijgen door het rijgsysteem
ben je nu meee;)

Ok, maar kan Telenet dan geen deugdelijke leiding plaatsen? Als je in een appartement zit, kan je toch een aparte kabel nemen voor Uw Telenet aansluiting.
En indien dit niet kan, bestaat de mogelijkheid dan niet om alles te nemen van Belgacom?
Alhoewel, ik ben daar dan geen voorstander van. Maar beter iets dan niets hé.
 
een verduidelijking betreffende het telenet van Navarro en het gebruik van dommel...

het gebeurt zelden dat telenet geen internet kan leveren ook al heb je een abbo afgesloten voor digitaal tv en een internet pakket .
waar dit aan ligt , concreet gezegd ligt dit aan de gemeente waar dat je woont , specifiek dan de straat waar je woont ....
het gebeurd zelden dat de kabel van een internet provider ( telenet in dit geval ) niet mag gelegd worden in een bepaalde straat...
je kunt dan wel een digibox gebruiken om digitaal tv te kijken ...maar er is géén mogelijkheid om films via het internet te bestellen op je digibox ...omdat dus de internet verbinding niet bestaande is ...
nu heeft Navarro een dommel abbo ingebruik om te kunnen internetten ....dommel komt binnen langs het stroomnet...
eigenlijk zou telenet aan Navarro een tegemoedkomming moeten betalen wat evenredig is aan het gene wat Navarro betaald aan zijn dommel abbonement immers betaald hij voor iets wat telenet hem niet kan leveren !
 
@mik nee vriend dat doen ze niet het zijn grote blokken! en aparte kabel kost zeker 400@ heb dit 7 jaar gelden eens gevraagd!plus binnen 5 jaar worden de blokken totaal tegen de grond!kijk op google maps blancefloerlaan
 
@qtex eigenlijk zou telenet aan Navarro een tegemoedkomming moeten betalen wat evenredig is aan het gene wat Navarro betaald aan zijn dommel abbonement immers betaald hij voor iets wat telenet hem niet kan leveren
amaai dan gaat telenet falliet!weet je hoeveel blokken er zou nog zijn in antwerpen :smilie_pinoc:
 
telenet weet zelfs dat mensen analoog tv kijken zonder te betalen hoor!ze kunnen gewoon niet afsluiten als je ze niet binnen laat
als ik nu b.v de kabel die na boven gaat afkoppel dan heeft verdiep 4 5 6 gewoon geen tv
 
mijne zoon heeft een tijdje (+/- 2jaar ) op de Italialei gewoond in een apparttements gebouw op de derde verdieping ....
hij had daar internet van Telenet nu is hij verhuist van Antwerpen stad naar Berchem ook nu woont hij op het 2de verdiepping en heeft hij het internet van Telenet .

**ik denk dat indien er meerder zulke slachttoffers zijn als jij Navarro en je ga voor een petetie , naar telenet toe met een Advocaat onder de arm dat je wel degelijk een vergoeding zal krijgen ....mischiens niet het volledig bedrag , maar Telenet gaat duidelijk in de fout nu gezien jij een contract met hen afsloot en zij dit niet kunnen waar maken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan