Status
Niet open voor verdere reacties.
@mik nu even ernstig denk dat ik van BGC afhang want dommel heeft geen techniekers weet niet of dit echt klopt!en wat ik lees van BGC en dommel is echt niet goed!Wivy vertelde me al een tijd dat ze hier op Linkeroever nonstop aan de centrale werken van BGC
is daar soms iets met mijn teller???

Dommel huurt inderdaad bij Belgacom.
 
@mik ja weet dat ze huren maar doet BGC dan alles voor dommel
@Qtex ja idd alles kan! tis om schrik van te krijgen! maar stel dat ik gehakt zou zijn
zie ik dit niet in mijn Dlink modem dan
 
nog iets
stel dat ik toch gehakt ben!
weet Dommel dit niet na 4dagen dat er echt zoveel downlaod is!als ze me kunnen bewijzen van wel leg ik er bij neer he!
echt waar zal blij zijn dat het morgen avond is dat moet er 2 dagen niet aan denken aan die rommel
ja ben nu eenmaal zo!ben er echt ziek van het worden
kan niet tegen niks weten van die kl.... dommel
maar allemaal thx voor de steun en de grappen(y)
 
nog iets
stel dat ik toch gehakt ben!

Dan ben je om op te eten! (nar)

Mijn mening... Dommel gaat je geen antwoord kunnen geven. Die hopen stilletjes dat dit euvel overwaait. Je gaat daar niets van horen, ben ik 99.9% zeker van. Wat ik zou doen; onmiddellijk Dommel opzeggen en overstappen naar een andere provider. Desnoods BGC zoals Mik aanhaalde.
 
werken van BGC hebben geen enkel invloed op xdsl- niveau.switch van Linker Oever verdwijnt, alles komt nu binnen via Zwijndrecht. De klanten zonder xDSL, gaan ook binnenkort via Zwijndrecht. Het BGC gebouw wordt afgebroken! Veiligheid tov de burger. BGC was/is nog steeds niet akkoord met deze beslissing
 
@Wivy maar kan het b.v niet door de werken in centrale zeg maar iets kortsluiting of weet ik veel dat er iets gebeurd met mijn teller
weet tis mms een stomme vraag maar stel ze toch(lachen)
 
jaja pluisje is ne snelle hollander een schrijffout en pluis heeft me te pakken (y)
goed zo
maar toch uit de ...... de rest weet je he(lachen)
 
Jawel, ik heb laatst Gary Moore- Blues For Jimi zitten kijken.
Zeg maar een soort ode aan Jimi Hendrikx
 
En dit hele oude Nederlandse bandje weer eens live gezien. Helaas niet zo'n beste opname op Youtube

 
ja leuk en goed bandje stuur die eens na antwerpen en kom dan mee he (lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan