Status
Niet open voor verdere reacties.
vind het ook heel straf dat telenet daar niks kan opvinden met al de technologie die er is! de installateur van telenet zegde me !we kunnen dit echt niet oplossen!alleen als alle huurders akkoord zijn om een deel van de kosten te betalen!op Kiel zen blokken die dat deden zegde die man!
maar ik woon in blok van 70 appertementen en als 20man internet heeft is het echt veel
 
@qtex als je contract afsluit vertellen ze het je hoor dat je geen speciale diensten heb met tv!en vraag je internet abo aan vraagt zeggen dit is onmogelijk bij je!zodus telenet doet niet veel verkeerd he
denk dat eerder de schuld ligt bij Woonhaven als ze gebouwd hebben of later tv hebben binnen gebracht weet het ook niet!weet dat de bouw 60 jaar oud is
en zo als hierboven beschreven als allemaal zegt ja willen normaal telenet dan doen ze het!hoeveel het kost weet ik ook niet
 
dommel is een groter probleem dan telenet!digi corder werkt goed beeld is goed!en geen rode knop enzo is goedkoop haha
 
het is overal iets !ben begonnen met BGC vaste modem!inernet was ok!dan begon INTEGAN(later telenet geworden) meer en meer posten weg te nemen!denk allez zal dan digi tv pakken van BGC!had daar direkt spijt van!want had nog Integan nodig !want je kon bij BGC tv niet opnemen en naar ander kanaal zien!snap je !werd altijd maar belooft jaja het komt er binnen kort na 2jaar heb ik ze buiten gegooid
 
@qtex als je contract afsluit vertellen ze het je hoor dat je geen speciale diensten heb met tv!en vraag je internet abo aan vraagt zeggen dit is onmogelijk bij je!zodus telenet doet niet veel verkeerd he
denk dat eerder de schuld ligt bij Woonhaven als ze gebouwd hebben of later tv hebben binnen gebracht weet het ook niet!weet dat de bouw 60 jaar oud is
en zo als hierboven beschreven als allemaal zegt ja willen normaal telenet dan doen ze het!hoeveel het kost weet ik ook niet

Dat ze je dit vertellen, tot daar aan toe. Maar daarom moet je nog niet betalen voor iets dat ze niet leveren. Zoals Qtex schrijft, samen een petitie en klacht starten. Ook al gaat het maar over 20 man. Maar die overige 50 betalen toch ook voor het pakket.
 
maar het strafste is! dat niemand probleem zo als ik bij dommel meemaak!bij andere provider heeft gehad
ben ik dan uniek;)
@tuts stuur eens een email na al je leden en vraagt het(lachen)(lachen)
 
@mik denkt toch dat je niet snapt hoor!telenet levert hier alleen tv analoog en digitaal!en meer niet!heb daar geen problemen mee!wil ik rode knop films huren enzo!ja dan moet ik maar BGC SCARLET MOBI of zo iets nemen
betaal ik gewoon voor digi tv zo als alleman in vlaanderen zeker met paar dingen die niet werken
mik toch bedankt voor het mee denken en de steun he vriend(y)
 
een verduidelijking betreffende het telenet van Navarro en het gebruik van dommel...

het gebeurt zelden dat telenet geen internet kan leveren ook al heb je een abbo afgesloten voor digitaal tv en een internet pakket .
waar dit aan ligt , concreet gezegd ligt dit aan de gemeente waar dat je woont , specifiek dan de straat waar je woont ....
het gebeurd zelden dat de kabel van een internet provider ( telenet in dit geval ) niet mag gelegd worden in een bepaalde straat...
je kunt dan wel een digibox gebruiken om digitaal tv te kijken ...maar er is géén mogelijkheid om films via het internet te bestellen op je digibox ...omdat dus de internet verbinding niet bestaande is ...
nu heeft Navarro een dommel abbo ingebruik om te kunnen internetten ....dommel komt binnen langs het stroomnet...
eigenlijk zou telenet aan Navarro een tegemoedkomming moeten betalen wat evenredig is aan het gene wat Navarro betaald aan zijn dommel abbonement immers betaald hij voor iets wat telenet hem niet kan leveren !


Dit klopt toch niet echt. Je zegt volgende:
je kunt dan wel een digibox gebruiken om digitaal tv te kijken ...maar er is géén mogelijkheid om films via het internet te bestellen op je digibox ...omdat dus de internet verbinding niet bestaande is ...

Telenet komt binnen met 1 COAX kabel. Deze dient voor zowel TV als internet. Dus de "internet" verbinding is niet meer of minder dan de coax die naar je modem gaat welke de signalen vertaald naar ethernet. Dus als je TV hebt via COAX kan je evengoed internet krijgen.
Tenzij die 1 COAX kabel voor een heel gebouw moet dienst doen, maar dan denk ik dat je zelfs digitaal TV mag vergeten daar de signaalsterkte te zwak gaat zijn.

En internet kan niet binnenkomen op het stroomnet. Je kan enkel binnenshuis het stroomnet gebruiken voor ethernet via powerline adapters. Maar internet op het stroomnet is niet toegelaten daar je een gigantische antenne creëert.
 
@Dragon het is 1COAX KABEL voor van gelijkvloers tot 6 de verdiep!en heb wel goed beeld !als niemand ergers pruts he!
 
beste mensen maakt je echt niet druk om TELENET!tv is ok
nogmaals heb problemen met DOMMEL
kent iemand USERBASE.BE heb me daar lid gemaakt is site over providers zo dra mijn account goedgekeurd ga ik probleem daar eens posten
p.s niet denken dat jullie me hier niet helpen he!mms is daar iemand die toch iets kan zeggen
echt waar ben aan ziek worden hoe ik behandel word door DOMMEL 4 dagen geen zinnig antwoord ik daar echt gek van
altijd maar we zoeken maar niet naar wat ze zoeken
wat ik vlug heb gelezen op die userbase over dommel geeft me ook niet echt moed tisd rommel denk ik
 
beste mensen maakt je echt niet druk om TELENET!tv is ok
nogmaals heb problemen met DOMMEL
kent iemand USERBASE.BE heb me daar lid gemaakt is site over providers zo dra mijn account goedgekeurd ga ik probleem daar eens posten
p.s niet denken dat jullie me hier niet helpen he!mms is daar iemand die toch iets kan zeggen
echt waar ben aan ziek worden hoe ik behandel word door DOMMEL 4 dagen geen zinnig antwoord ik daar echt gek van
altijd maar we zoeken maar niet naar wat ze zoeken
wat ik vlug heb gelezen op die userbase over dommel geeft me ook niet echt moed tisd rommel denk ik

Ik denk dat deze link over alles en nog wat van digitaal en internet gaat. Ook wel eerst registreren.
Op het forum vind je ook alles over Dommel.

Opmerkelijk : een medewerker van Dommel schreef op dit forum :
Het ticketsysteem van Dommel is een tragische grap; alleen tickets waarvan de prioriteit verhoogd was werden behandeld, andere tickets stierven een stille dood en werden uiteindelijk vaak als “old ticket” verwijderd. In de klantendatabase van Dommel, die door alle werknemers te raadplegen is stond het “raw password” hetzij “onversleuteld wachtwoord” van alle klanten open en bloot te lezen en dus ook te misbruiken.

Dat is Uw antwoord waar Uw download naar toe is.
 
@mik nu even ernstig denk dat ik van BGC afhang want dommel heeft geen techniekers weet niet of dit echt klopt!en wat ik lees van BGC en dommel is echt niet goed!Wivy vertelde me al een tijd dat ze hier op Linkeroever nonstop aan de centrale werken van BGC
is daar soms iets met mijn teller???
 
een antwoord van Userbase omdat ze vroegen Wifi had maar had uitgelegd dat ik normaal zou zien als iemand op mijn wifi zit en dit is het antwoord
Nou niet persé hoor. Als ik zou surfen op het onbeveiligde netwerk van mijn buren dan wil ik ook niet dat jij dit merkt. Dan installeer je bijvoorbeeld een limiter en je zet die in op bvb 5mbit. Zo surf jij lekker snel en comfortabel, en ga jij nooit door hebben dat ik aan 5mbit zit te downloaden.

En als je een maand aan een stuk 1mbit trekt (dus 24 op 24, 7 dagen op 7) dan heb je nog een goeie 300GB verbruikt hoor op het eind van die maand. Reken maar eens uit met 5Mbit of jouw maximale snelheid
kan dit wat de man verteld
ga dit ook plaatsen bij de dommel post
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan