En wat meld die probleemoplosser dan?
al geprobeerd met als resultaat als ik die feature uit vink ik het daarna niet meer kan aanvinken met als resultaat dat ik een systeembackup heb moeten terugzette;Lastig probleem dan, kan een bug zijn.
Niet alle gegeven linkjes gevolgd hier of deze oplossing al aangegeven is, maar dit nog gevonden om te proberen: https://windows10repair.com/nl/fix-microsoft-print-to-pdf-not-working-on-windows-10/
Sorry voor de automatische vertaling, die is niet helemaal correct. Maar hopelijk wel begrijpelijk.
niets van aantrekken was hier ook het geval en nadat ik hier toestemming gaf ..staat deze er maar 1x alhoewel deze 2 x aangeboden werd..waarom staat die kb4501375 er twee keer in ene op 28/06/2019 en ene op 28/06/2019 twee keer de installatie is voltooid maar de de recentste staat wel grijs
ok heb die al uitgevoerd en ik heb deze tool gedownload en ze nog een uitgevoerdIn de command-line een sfc/ scannow en een dism uitvoeren, kan ook met onderstaande tool.
![]()
FixWin for Windows 10: Repair problems and issues in a click
FixWin 10 for Windows 10 will repair & fix Windows 10 problems, annoyances & issues with a click. Download the latest version here free from its home page.www.thewindowsclub.com
ik heb al eens een systeembackup terug gezet die gemaakt is juist na de download van de 1903 en die heeft het probleem niet verholpen zodat ik denk dat die driver van die virtuele printer van microsoft die eigenlijk geen fysische printer is er niet bijzitDan blijft er weinig anders over.
heb dit gedownload en geprobeerd.In de command-line een sfc/ scannow en een dism uitvoeren, kan ook met onderstaande tool.
![]()
FixWin for Windows 10: Repair problems and issues in a click
FixWin 10 for Windows 10 will repair & fix Windows 10 problems, annoyances & issues with a click. Download the latest version here free from its home page.www.thewindowsclub.com