Sorry Lana, ik had een foutief nummer gegeven.
Toch lukt het me niet om de drivers te downloaden via jou aangegeven link.
hieronder zie je wat ik als bericht krijg;
Ik kan onmogelijk deze printer installeren. (misschien is hij wel geinstalleerd, maar hij vind hem niet). Nochtans staat er een icoontje op het bureaublad. Als ik een kopie wil afdrukken, dan zegt hij dat hij de printer niet vind. Als ik op de instalatie-cd kijk, dan lees ik dat hij geschikt is voor Windows XP, Vista en Windows 7.
Als ik de setup doe via de cd dan krijg ik volgende melding:
Deze computer voldoet niet aan de volgende systeemvereiste

:
Het besturingssysteem van de computer wordt niet ondersteund. De software kan alleen worden geinstalleerd op de computer waarop de volgende besturingssystemen van Windows draaien:
1. Windows XP met service pact 2 of beter (alleen 32 bits);
2. Windows Vista
3. Windows 7: Upgrade het besturingssysteem van deze computer of installeer deze software op een andere .
Zoals qtex ook aangeeft, een JG11 moet nog uitgevonden worden door HP. Ging er daarom vanuit dat de G een 6 moest zijn. Lijkt ook wel met wat fantasie op elkaar.
Van het type J611 of J611a zijn er tienduizenden op de markt verschenen. Drivers zijn voor beide typen gelijk, wat ik er nog van weet is dat het verschil zat in de bijgeleverde netsnoeren. Bij de één zat een Engelse stekker en bij de andere niet. ( Maar dit zegt mijn geheugen, kan ook anders zijn )