Status
Niet open voor verdere reacties.
De oorspronkelijke staat met alles er op en eraan zoals het was kun je vergeten en ga er daarom van uit dat de foto's definitief weg zijn.

Hierin is geen weg terug !! Maar wel een les geleerd en dat is : Zorg altijd voor goede Backups.
 
De oorspronkelijke staat kun je vergeten en ga er van uit dat de foto's definitief weg zijn.

Hier is geen weg terug !! Maar wel een les geleerd en dat is : Zorg altijd voor goede Backups.

Dat had ik op 11 Augustus al gezegd toen hij ongeveer dezelfde problemen had met een Samsung A5 mini. Weg is weg.
Ik denk dat hij beter niet loopt te smossen met zijn toestellen, want hij is niet voorzichtig genoeg. 2 toestellen met foto's weg in amper een maand tijd, dat wil zeggen dat je niet voorzichtig genoeg bent en beide besturingssytemen hebben een mooie backup mogelijkheid. Ik heb net deze week een nieuwe smartphone in gebruik en ik ben geen enkele foto kwijt, alles stond in mijn google account.
 
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het ANNO 2016 nog bestaat dat men data verliest. Mogelijkheden tegenwoordig genoeg om goede Backups te maken. Maar je moet wel even de discipline hebben om het te regelen.
20 jaar geleden had ik het al voor elkaar dat al mijn data ergens stond geparkeerd mochten er problemen optreden. Ging het ene defect bestond er nog het andere en ging dat ook defect had ik nog een laatste redmiddel. Ging dat zelfs defect had ik het meeste nog op zelfgebrande CD roms staan. Fikte mijn huis af, lagen de schijven in mijn schuur. Had er een vliegtuig op mijn huis gevallen was ik er waarschijnlijk ook niet meer.
 
Is er dan werkelijk niemand die kan of wil helpen
het is android 5.1.1
Het heeft geen zin om te herhalen de ik dom ben geweest het is nu eenmaal zo alleen is het nu zoeken naar een oplossing
 
ok ik heb het begrepen niemand die wil helpen ik dacht wel dat deze site er was om mensen die een fout hadden gemaakt te helpen niet dus
 
Helpen doen wij graag, maar dan moet er wel een oplossing zijn.
Ik heb in iedergeval geen verstand van Android en ik zit nu bericht #21 te tikken dus er is zeker aandacht aan jouw probleem besteedt.

Zodra iemand een mogelijke oplossing weet zal hij dit zeker melden hier op het forum.

Maar ga ervan uit de foto's definitief weg zijn na zo'n actie en valt er weinig meer te helpen.
 
Er zijn maar 2 verantwoordelijken voor het verdwijnen van uw foto's en dat bent u en de verkoper.

U, omdat u geen automatische back-up en foto's in de cloud opslaan had aangevinkt en uw verkoper omdat deze een reset (terug naar fabrieksinstellingen) deed zonder te controleren of bovenvermelde functie waren ingesteld.

Spijtig voor u, maar uw foto's zijn voor altijd weg en niemand zal ze kunnen terughalen.
 
Dat heb ik ook al gezegd. Dat er niets meer aan te doen is na terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maar hij heeft het een maand geleden over een Samsung en deze week over een iPhone. Dan zegt hij dat hij op Android 5.1 draait, dus kan het al geen iPhone zijn. Ik vind het allemaal een beetje een raar verhaal.
 
Helaas wist ik dit niet en stond deze functie niet aan!
Heb het toestel pas enkele dagen en weet niet hoe ik dit moet aanzetten.graag meer info

Maar ja, na enkele dagen bezit van zo'n toestel zou het ook niet zo'n hele erge ramp moeten zijn als er een paar fotootjes weg zijn. Tenzij er een bepaalde belangrijke gebeurtenis is geweest of er is een dierbare langs geweest die eens in de 10 jaar langskomt. Over het algemeen zijn de foto's wel weer opnieuw te schieten lijkt mij.
 
Tja Lana, ik heb nog maar net een andere Smartphone in gebruik genomen zoals je wel weet. Ik heb mijn Google account in gegeven. Google foto's erop en hopla al mijn foto's terug tot 2013 toen ik begonnen was met Google foto's.
 
Beste, er is een programma voor op je pc, maar die is niet gratis. Die zou dit eventueel nog kunnen terug halen. Echter als u u Samsung al een maand verder hebt gebruikt is het totaal hopeloos verloren.
Wat ik u nu meedeel is wat ik gevonden heb in mijn zoektocht voor u foto's.

Als je je foto's kwijt bent en je wil ze terug is het een kwestie van snel te handelen.
Wifi Af,
Mobiele data af,
Waarom moet je dit doen. Als je foto's zijn verwijderd zijn ze eigenlijk nog niet echt weg, maar nog terug te halen, maar als er data is over geschreven is het hopeloos en is het onmogelijk om dit nog om te keren.
Dus zolang er niets overheen is geschreven is het mogelijk om je foto's terug te halen.
Installeer dit [OFFICIAL] Android Data Recovery: Recover Deleted Files from Android phones and tablets op je windows of imac computer. Je hoeft hier wel voor te betalen, de gratis versie haalt helaas je foto's niet helemaal terug. Het is een eenmalig bedrag van 49,95 dollar. Als die foto's u zoveel waard zijn, is dit je oplossing. Meer heb ik helaas niet gevonden.
Ik hoop dat ik hiermee kan helpen.
Een gratis programma heb ik tot op heden nog niet gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan