E-mail Alle mail weg uit outlook.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Op een of andere manier werden alle mails geselecteerd. Moet de verkeerde toets aangeslagen hebben. Toen ik dit zag heb ik de enter toets gebruikt en alle mails waren weg.
Direct gekeken naar verwijderde items en niet meer te vinden. Er zaten een paar mails tussen die ik wou houden. Vrees dat ze niet meer te vinden zijn. Heb met "meer" alles overlopen, maar niets meer. mail werkt anders nog zoals voorheen.

Iemand suggestie hoe terug te krijgen?
 
Als je zoiets voorhebt, onmiddellijk je netwerken disconnecten. Mogelijks heeft de IMAP de synchronisatie dan nog niet volbracht met de server en staan alle emails er nog. Als je de sync de tijd geeft om rond te komen, is alles weg... normaal wel nog in deleted items. Hopelijk....
 
Niet te vinden in Archief. Had reeds vermeld alles gedaan onder die "meer"

Synchronisatie , was te laat. Onheil was geschied. Waren ook al verdwenen op de smartphone.
 
staat uw Email in POP3 ingesteld of IMAP

in pop3 staat uw mail opgeslagen op uw pc maar in IMAP zijn dat snel koppingen en dan moet inlogge op webmail en daar alles uit de prullenbak halen
 
staat uw Email in POP3 ingesteld of IMAP

in pop3 staat uw mail opgeslagen op uw pc maar in IMAP zijn dat snel koppingen en dan moet inlogge op webmail en daar alles uit de prullenbak halen
Kan, maar waar log ik dan in voor outlook.be?
De mails staan niet op pc in de OST file. Als je een clone terugzet, dan zit je in bepaalde gevallen met een oude OST file. Om terug normaal te werken, dan moet je die OST file deleten. Outlook maakt bij het opstarten een nieuwe OST file aan. Is niet hetzelfde als een PST file. Daar worden wel mails en contacten in bewaard.
 
Dit start mijn outlook op, maar mails zijn weg. Alleen nieuwe mails zijn te zien. Ik start outlook meestal op die manier.
Dit is het enige poging wat gedaan kan worden om mail te redden.

ga op deze link naar een email terugzetten...

Vind je niks is het helaas pindakaas
 
Dit is het enige poging wat gedaan kan worden om mail te redden.

ga op deze link naar een email terugzetten...

Vind je niks is het helaas pindakaas
De onderste link deed het perfect. Hartelijk dank.
Heb al enkele malen voordien items uit de verwijderde items gehaald. Maar nu waren ze er niet te zien. Dus er is een verschik tussen Uw link en de gewone verwijderde items.
Heel hartelijk bedankt. Heb deze die ik wilde houden nu direct bij de rest in concepten gestoken.
 
@Mik ... in concepten... ??? Concepten ofte draft zijn mails in voorbereiding om later te verzenden.
Géén idee hoe veilig het is om daar mails die je wil bewaren op te slaan.

Waarom niet in archief ? Archief in Outlook wordt immers lokaal opgeslagen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan