E-mail Alle mail weg uit outlook.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Op een of andere manier werden alle mails geselecteerd. Moet de verkeerde toets aangeslagen hebben. Toen ik dit zag heb ik de enter toets gebruikt en alle mails waren weg.
Direct gekeken naar verwijderde items en niet meer te vinden. Er zaten een paar mails tussen die ik wou houden. Vrees dat ze niet meer te vinden zijn. Heb met "meer" alles overlopen, maar niets meer. mail werkt anders nog zoals voorheen.

Iemand suggestie hoe terug te krijgen?
 
Daar moet ik het antwoord schuldig op blijven, maar dat zal dus waarschijnlijk niet lokaal zijn, maar gewoon verschuiven van mails uit je inbox naar een andere map 'Archief', maar evengoed nog op de server van Outlook.com
 
@Mik ... in concepten... ??? Concepten ofte draft zijn mails in voorbereiding om later te verzenden.
Géén idee hoe veilig het is om daar mails die je wil bewaren op te slaan.

Waarom niet in archief ? Archief in Outlook wordt immers lokaal opgeslagen...
Ik bedoelde ook archief. En daar staan ze ook. Ja de jaren hé. Deze week weeral eentje bij.
 
Ik ben niet zo happig om alles in de cloud op te slaan. Ik krijg er een onveilig gevoel van. Vroeg of laat gebeurt het dat alles weg is.
Is niet in de cloud ! Is volledig lokaal - zelfs zo lokaal dat de free edition alles opslaat op je PC lokale schijf. Moet je dus wel zelf in een backup oplossing (ev. ook lokaal) voorzien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deus
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan