pocketbook thouch 4 is kapot weet niet goed hoe ik een klacht moet indienen

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
heb alleen pakbon van direct sale gekregen (je krijgt daar ook geen email van )
pocketbook thouch 4 is kapot weet niet goed hoe ik een klacht moet indienen

ik ben een bericht aan het typen

heb een bericht gemaakt maar wat is bestellingreferentie staat onder mijn mailadres dat ik moet invullen
 
als ik zoek op "direct sale" dan zie ik bol.com vermeld staan ..nu is de vraag eerder aan u of je rechtstreeks bij "direct sale " besteld heb of eerder via bol.com
want in dat geval dien jij je pocketbook thouch 4 terug te sturen naar bol.com en dien je dit eerst aan te melden bij bol.com
nadat deze is aangemeld krijg je een mail toegestuurd van bol.com en kun je vervolgens de pakbon waar van je 1 deel in de doos dient te steken en het andere deel op de doos te plakken uitprinten ..
je pocketbook thouch 4 dient wel weer verpakt te worden zoals je deze ontvangen heb .. er van uitgaande dat je er nog garantie op heb word deze dan hersteld ..

heb je deze rechtstreeks bij "direct sale " aangekocht dan heb je 3 jaar garantie op al je aankopen word er vermeldop hun site en je kunt gratis retourneren ..


https://www.directsale.nl/content/34-garantie
*raar is het allezins dat je beweert geen mail van de aankoop gekregen te hebben ...wat zij trouwens verplicht zijn ..
is deze mail niet toevallig als ongewenst aangemerkt geworden ..zodoende dat deze dan in je spam map komt of direct verwijderd werd ..

je kan hen mailen op info@directsale.nl of hen bellen op het nummer 085-3037649
 
op de pakbon staat opdrachtgever directsale Elisabethhof 19
2353 EW LEIDERDORP
de garantie is 24 maanden staat in het boekje

bol.com is het niet
want ik heb een account daar

zal zeker in de spam geraakt zijn en niet gecontroleerd -m-

dus het zal noppes zijn
verdju kun je dan de spam map niet handmatig leeg maken dat die alles er laat instaan zal niet zeker ?
is de eerste keer dat ik zo iets meemaak
 
heb je dan de mail ook gevonden van beslist.be die je gekregen heb ter bevestiging van je aankoop …
daar staat een referentienummer op en tevens de datum van aankoop ..
je kan of contact opnemen bij beslist.be of bij direct sale .. persoonlijk zou ik beslist.be contacteren aangezien zij u deze verkocht hebben .
 
geen mail alleen de pakbon en mijn account van beslist be
denk wel dat ik bij direct sale moet zijn omdat die de pakbon in de doos heeft gedaan
zal nog eens naar de doos gaan zoeken


Ashampoo_Snap_zondag 10 maart 2019_10h56m30s_001_.png

*zag het en was er al mee bezig om de gegevens te wissen ..
 
je beschikt over al de gegevens die je dient te hebben ...
doe eerst nu een aanmelding dat je iets wenst terug te sturen zodat ook zij u de pakbon kunnen door mailen die jij dient te gebruiken ..
indien de verzending via Bpost gebeurd krijg je van Bpost een track en trace code en kun je op volgmijnzending.be nagaan of je pakket bij hen toegekomen is ..
 
ik dacht deze gezien te hebben in de 2de bijlage of vergis ik me nu !

aangezien je een account heb bij beslist.be dien jij je daar eens aan te melden mogelijk dat je je bestellingen terug vind met al de gegevens …

*althans vind ik dit terug via mijn account bij bol.com ( daar word dus gewoon bijgehouden wat ik daar al besteld heb ...en tevens wat ik al geretouneerd heb ter herstelling ) ook kan ik daar dan de herstellingsoverzicht opvragen .
 
ik kon er niet aan uit, voor die reparatie wat ik daar allemaal moest doen en dan zat ik weer ergens verkeerd enzo was niet simpel bij direct sale

heb bij bolcom een kobo reader gekocht

(denk dat ik niets meer ga kopen bij direct sale -m- )

bij medion ging het gemakkelijker om iets te retourneren

qtex toch wel bedankt om mij te willen helpen (vr)
 
spijtig dat je vast liep.. omdat het aanmelden daar zo verwarrend is bij direct sale .. (ik kon er ook niet aan uit )
ik versta dus dat je de pocketbook thouch 4 opgegeven heb en je een andere reader heb aangekocht bij bol.com ook het aanmelden van een reparatie is bij bol.com geen probleem ..
daarom het advies om een map aan te maken in de mail van Windows 10 met de naam "on-line aankopen"
in deze map plaats jij dan telkens de mails betreffende je aankoop ...
*tevens heb ik zelf ook hier een map dan betreffende de reparatie die lopende is bij bol.com zodat al deze mails bewaard blijven .
 
Over bol.com zijn wij op gebied van herstellingen ook wel dik tevreden. Hun dienst na verkoop is echt wel top. Zijn ze misschien niet altijd de goedkoopste. Hun dienst na verkoop is wel goed. Maar op veel zaken zijn ze wel ook nog altijd goedkoop ook. Dus uitkijken naar de prijzen daar is ook wel de boodschap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan