PowerDVD 18 en melding FiltHookUninstaller werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
PowerDVD 18

Ik heb een vorige versie van PowerDVD 17 verwijderd van mijn labtop pc en dat ging allemal prima maar bij een nieuwe installatie van PowerDVD 18 krijg ik een melding (FiltHookUninstaller werkt niet meer) ? Ben dan gewoon doorgegaan met installeren en dat ging gewoon verder en PowerDvd 18 was wel geinstallleerd, maar bij aan klikken voor het opstarten kwam er geen powerDVD18 meer tevoorschijn, dus maar weer alles verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar steeds het zelfde

Wat nu te doen ?
 
geef de link eens naar deze test/ trial versie of betreft het om de volledige aangekochte versie te gaan indien zo dien jij dan best met hen contact op te nemen .
 
wel ik heb deze trial zojuist eens geinstalleerd op de virtuele Windows 10 en deze doet het gewoon ... ik kreeg dus geen melding of wat dan ook betreffende de FiltHookUnistaller
*echter bemerk ik hier dat de virtuele Windows 10 bevroor bij gebruik van deze PowerDVD 18 nogthans heeft deze virtuele Windows 10 meer dan genoeg Ram geheugen toegewezen gekregen .
 
hier gaat het om ..... Ik vermoed dat het met versie 17 te verwijderen een bestandje van windows is meegegaan probeer het dan maar eens te de-instaleren met revo installer pro en dan weer te installeren

dat is gebeurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan