pp en pdf op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik een PP of PDF krijg via een mail op de tablet kan ik deze niet openen , waar moet ik dat veranderen of aanpassen , de pp download wel maar ik kan het niet openen
een tip aub ?
 
Wat betreft PP, zou ik het niet weten, ik krijg dit amper binnen en al zeker niet op mijn Smartphone. Dus daarmee kan ik je helaas niet helpen. IK kan je wel een app zo vanuit de store aanbevelen, maar ik weet dan ook nog niet of deze wel zal werken.
 
J.W.;n238450 zei:
Voor PDF kunt u toch Adobe Reader installeren.
Voor PP (PowerPoint) het u een app nodig. Deze kunt u gratis downloaden.

https://support.microsoft.com/en-us/help/979860/supported-versions-of-the-office-viewers

Ja, dat kan ja inderdaad doen. Maar daar wringt het schoentje. Niet alle apps werken goed. Voor PDF werk ik sinds een jaar toch met XODO en niet meer met adobe reader. Vind XODO beter werken dat Adobe Reader. Voor PP weet ik het totaal niet, want zoals ik al zei, ik gebruik op mijn Smartphone totaal geen PP. Dus weet ik het niet, zoals ik ook vermelde kon ik een hoog scorende naar voor schuiven, wat het meest logische lijkt, maar als hij deze vanuit mail moet halen weet ik niet of die met een hoge score dit zomaar kan doen. Vandaar dat ik hier dus geen antwoord op geef.
 
ga deze eens bekijken op de tablet om de App te installeren ( keek nu via de pc hoe en wat ), bedankt !!

ps : heb dat ondertussen gedaan en de App geinstalleerd en kan de PP's nu lezen , mercie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ga die XODO eens downladen voor de PDF en Dock dokumenten te lezen op de tablet
ps ; zoals ik zei in vorig bericht , van de PP is het gelukt , dank u
 
Ik hoop dat het lukt om vanuit je Mail app je PDF open te krijgen met XODO. Ben blij dat het je gelukt is om PP documenten te openen met je tablet via de link die JW aanreikte. Zo zie je maar dat we elkaar moeten helpen he. Ik lees nooit PP bestanden op mijn Smartphone dus heb ik er geen behoefte aan en wist ik totaal niet welke app goed was en welke minder goed. Vandaar dat ik mij daar ook afzijdig hield.
 
dag , nog een probleempje met de PP
ik kan dus de PP's downloaden en bekijken op de tablet van bijlagen in mails maar er is geen klank , nergens gevonden waar ik dat kan aanpassen , het is dus de gratis PP vieuwer zoals in bijlage
 

Bijlagen

  • photo18839.jpg
    photo18839.jpg
    43.8 KB · Weergaven: 145
Normaal gezien moet het geluid wel werken hoor, Hoe staat u geluid ingesteld? Dat kan je bekijken in "instellingen" geluid en daar is dat dan "mediavolume", als dat op stil staat zal je inderdaad niets horen. Staat dat niet op stil kan ik helaas niet meteen op je vraag antwoorden.
 
georguy;n238950 zei:
sorry , zie dat niet bij instellingen , het item "geluid ", maar bedankt

Beste, dit is buiten je PPS app dat ik bedoel. Je gaat naar het tandwieltje. je klikt erop, dan ga je naar geluid, dan kijk je naar media geluid. Als dat op uit staat is dit jou probleem. Indien niet, weet ik het eigenlijk ook niet. Daar ik geen PPS gebruik op de Smartphone is het voor mij ook een beetje koffiedik kijken.
 
zou het enerzijds niet kunnen zijn dat dit PPS bestand mogelijk geen geluid heeft meegekregen …
*krijg er hier soms ook wel iets binnen waarvan ik denk heeft deze wel een geluid meegekregen...
aangezien als er geluid voorzien is deze dan ook afgespeeld word maar indien er dus géén geluid voorzien is er ook niets afgespeeld kan worden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan