Windows 11 printscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Met mijn AIO heb ik toch altijd een probleempje die zich met de tijd voordoet.
Als ik op mijn oude pc windows 10 pro een printscreen nam door alleen maar op de prt sc te duwen dan kreeg ik een overzicht van alles dat open stond op mijn bureaublad, zie foto
649051935e1f6-printscreen_in_windows_10.jpg
 
Oplossing
De aangewezen toetscombinatie voor een volledig scherm is Windows-toets + PrtScrn
Enkel het actief venster is Alt + PrtScrn

Sommige apps wijzigen dit gedrag echter bij hun installatie.
er stonden bij het nemen van bovenstaand printscreen nog vensters open maar hij neemt alleen het venster dat als eerste ligt hij neemt de andere vensters die open zijn of ernaast liggen niet mee.
Het is geen beveiliging van Dell, heb het gevraagd.
Waarom neemt hij niet alles mee.
Is dit een instelling die je in het register kan veranderen.
Ik kan geen printscreens versturen met verschillende vensters om bv een vergelijking aan mensen te tonen, bv 3 excel documenten.

Dat was de vraag Philip, eventjes tijd geven he, dit gaat zo rap niet meer op mijn leeftijd, ik moet prt sc maken van de oude pc, omzetten, mailen en hier op de nieuwe pc openen om ze te kunnen posten, enfin maakt niets uit.

Ik zou graag een volledig printscreen hebben van alles.
Dit is geen printscreen - dit is het opstarten met een leeg blad van Paint.
Je hebt dus iets aan je toetsenkoppelingen gewijzigd.
ja wel dit is paint die open staat daaronder stonden nog vensters open maar die neemt hij niet mee, ik hoor graag wat ik kan veranderen aan mijn toetsenkoppelingen
 
De aangewezen toetscombinatie voor een volledig scherm is Windows-toets + PrtScrn
Enkel het actief venster is Alt + PrtScrn

Sommige apps wijzigen dit gedrag echter bij hun installatie.
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan