printscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
plots maakt de pc geen printscreen meer als ik op de toets klik
vroeger wel op die manier
ik heb Windows 10
 
J.W.;n235929 zei:
Klik tegelijkertijd op de Windows-toets en de Print Screen-toets. Je schermopname zal vervolgens worden opgeslagen in de map C:\Users\Gebruikersnaam\Afbeeldingen\Schermopname:

Werkt niet. Druk gewoon op Print Screen-toets en open Paint. Druk gewoon op plakken in Paint.
 
Mik;n235930 zei:
Werkt niet. Druk gewoon op Print Screen-toets en open Paint. Druk gewoon op plakken in Paint.

Zo doe ik het ook. Om Paint te vinden in Win 10 moet je echter wel in het vergrootglas paint typen voor het tevoorschijn komt. Tip zet het dan ook vast in start, anders moet je het iedere keer typen in het vergrootlgas
 
cve;n235944 zei:
Zo doe ik het ook. Om Paint te vinden in Win 10 moet je echter wel in het vergrootglas paint typen voor het tevoorschijn komt. Tip zet het dan ook vast in start, anders moet je het iedere keer typen in het vergrootlgas

Paint is standaard in menu aanwezig onder Accessoires.
 
cve;n235944 zei:
Zo doe ik het ook. Om Paint te vinden in Win 10 moet je echter wel in het vergrootglas paint typen voor het tevoorschijn komt. Tip zet het dan ook vast in start, anders moet je het iedere keer typen in het vergrootlgas

En als je de linker Alt-toets indrukt en dan de Print Screen-toets dan krijg je alleen het actieve window in plaats van het hele window.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan