Software Probleem 1 website in Firefox (afbeeldingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Firefox Afbeeldingen probleem

Bij pagina https://concept2designs.in/blog/types-of-hinges-for-door/

zie ik met Chrome per type scharnier 1 enkele afbeelding zoals het hoort.

Met Firefox zie ik dezelfde afbeeldingen. Maar er staat tevens éérst een blanco kader waarvan men kan verondertsellen dat het de identiek zelfde afbeelding zou bevatten, omdat het lege kader getiteld is met dezelfde overeenkomstige scharniernaam als de zichtbare foto.


Andere websites met veel beeldmateriaal zijn normaal getoond bij Firefox (geen bijkomend lege kaders)

Conclusie : Onbegrijpelijke toestand waarbij enerzijds die éne website verdacht wordt maar anderzijds Firefox verdacht wordt.

Ondervinden jullie het zelfde ?
Bedankt
 
Hetzelfde als bij u. Met Opera goed, met Firefox leeg kader.
Als men op het lege kader klikt krijgt men deze foutmelding:
"An error occurred when trying to load photo"
 
Vriendelijk dank J.W. (nog zo laat te computeren ?)
Het ziet er naar uit dat FF een uitzonderlijk probleem heeft met deze éne website (mogelijk meer) website. Ik zal het rapporteren
 
Afbeeldingsinfo in Firefox:
-concept2designs-in-blog-types-of-hinges-for-door-.png


Zelfde probleem in Safari op mijn iPad. Ook daar eerst een blanco kader en daaronder wordt het scharnier getoond. Het lijkt me daarom eerder een probleem met die website dan een probleem met Firefox.

In Internet Explorer 11 is het nog erger. Daar zie ik per scharnier twee witte vlakken. Maar goed, wie gebruikt nog Internet Explorer?
 
Allen bedankt. Het is eigenaardig, maar zelf heb verder geen tijd om die verantwoordelijke webmaster te verwittigen. Hopelijk vergissen zich tevens eens bij het leveren (1+1lege doos ?)
200.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan