Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik importeerde in Outlook 2016 mijn telenet account (via IMAP-server van telenet) en stelde die in als mijn standaard mail account.


Outlook geeft alles aan in het nederlands, zo hebben de mappen van mijn outlook account nederlandstalige namen (concepten- verzonden items - ongewenste e-mail - verwijderde items), maar de mappen die zich installeerden onder mijn telenet account zijn in het engels (sent - junk - trash). Concepten is wel nederlands gebleven.


Nu had ik graag deze mappen hernoemd met de nederlandse benamingen, ik heb al van alles geprobeerd maar dit lijkt niet mogelijk. Dit vind ik zo vervelend !

Heeft er hier iemand een oplossing voor aub ?
 
Melding van TS:

Hallo DDragon80

Bedankt voor je reactie , maar het probleem zit niet in Telenet webmail , maar ik gebruik Outlook 2016 om mijn mails op te halen en het probleem zit daar ergens in , want als ik mijn mails via webmail bekijk dan staan alle mappen in het Nederlands , maar als ik ze via Outlook binnenhaal staan er 3 mappen in het Engels , zijnde Drafts , Sent en Trash i.p.v. Concepten , Verzonden Items en Spam !

Toch bedankt voor je reactie !

Groet;
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan