Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een probleem met het afspelen van video filmpjes in Facebook. Krijg steeds de melding dat ik niet de laatste versie van Flash player heb .
Wil ik dit installeren dan krijg ik op de pagina van " Adobe " dat ik flash player niet moet installeren , dat deze geïntegreerd is in Windows 8.1.
Heb al vanalles geprobeerd , maar krijg de video's niet afgespeeld. In YouTube enz. is er geen probleem. Het zijn enkel de filmpjes in Facebook.
Mozilla werkt ook perfect.
Besturingssysteem : Windows 8.1
IE 11

Alle hulp is welkom ...
 
Als je de flash player eens uitschakelt spelen diezelfde video's dan af in html5.

adobe flash.jpg
 
Heb je deze al geprobeerd : Update Internet Explorer to get latest version of Flash Player.
Update for Internet Explorer Flash Player for Windows 8.1 (64-bit machine)
Update for Internet Explorer Flash Player for Windows 8.1 (32-bit machine)
Update for Internet Explorer Flash Player for Windows 8 (64-bit machine)
Update for Internet Explorer Flash Player for Windows 8 (32-bit machine)

Flash Player issues on Windows 8
 
is je systeem up2date ...
*zelf werk ik hier met de Windows 10 en kreeg wederom vandaag een update voor de flash player binnen ...
Update voor Internet Explorer Flash Player voor Windows 10 Version 1511 voor x64-systemen (KB3133431)
wellicht dat je deze ook binnen krijgt voor de Windows 8 - 8.1
 
Ook getracht via configuratiescherm ... zelfde resultaat.
De update KB3133431 heb ik nog niet binnen. Ben er achter gekomen dat ik versie 19 heb en dat ik zou moeten updaten naar versie 20 ... wat dus niet gaat.
 
Krijg jij dan helemaal geen updates aangeboden voor Windows 8.1.
Hoe staat dat ingesteld.
Dit zijn de laatste updates voor Windows 10.
Dat moet voor Windows 8.1 hetzelfde zijn (ie11)

Updates.jpg
 
Toch wel, maar dit is een bedrijfslaptop en de updates worden op een bepaald tijdstip via het intern netwerk geinstalleerd. Maar voor alle zekerheid, al mijn collega's hebben deze update ook nog niet en hebben geen problemen met Flash Player...
 
Je kan voor IE eens best afwachten tot dat de updates via het intern netwerk zijn geinstalleerd.
Misschien werkt alles dan weer normaal.
Met deze voor Firefox bedoel ik dat je de filmpjes van Facebook ook kunt downloaden.
 
Denk dat dit het beste is, even afwachten. Ik kan Firefox gebruiken, dus een echt probleem is het niet. Het is enkel raar dat het altijd gewerkt heeft in IE en nu opeens niet meer. Plus dan het feit dat je de Flash Player niet meer afzonderlijk kan installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan