Windows 10 Probleem met updates

• Onderwerp starter Onderwerp starter FVG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De update KB5000802 geeft zoals geweten problemen met heel wat printers. Zo ook met mijn Dymo Labelwriter 450.
Geen probleem: de update terug verwijderen en het afdrukken lukt weer.
Wat is dan wel het probleem? Elke dag wordt die update (KB5000802) automatisch terug geïnstalleerd door Windows 10 en moet ik die weer verwijderen en rebooten.
Kan iemand mij vertellen hoe je een bepaalde update definitief kan uitschakelen?
Frank

Oplossing
Ondertussen zou er na die KB5000802 liefst 2 nieuwe updates moeten zijn nl. KB5001567 en KB5001649 die de problemen weer verhelpen. Ik dacht me te herinneren dat één in de normale updates komt en eentje in de optionele (waarom mag Joost weten...).
Als je dus die beiden geinstalleerd hebt mag je die KB5000802 laten voor wat hij is ... en als hij er niet opstaat zal hij na die andere 2 ook niet meer aangeboden worden.
je dient de Dymo Labelwriter 450 software te verwijderen als ook elke vermelding in het register.. ontkoppel daarna de Dymo L 450 van je systeem ..herstart je systeem en rechtsklik op het installatie programma van de Dymo L 450 kies uitvoeren als administrator ...installeer de gehele software eerst ...je sluit de Labelwriter pas aan op je systeem na het installeren van de software .. Dymo connect for desktop v1.3.2.18 (deze word tevens aanbevolen )

*lees wat de ondersteuning van DYMO te melden heeft betreffende de laatste update's ... https://www.dymo.com/nl-NL/online-support

Ondertussen zou er na die KB5000802 liefst 2 nieuwe updates moeten zijn nl. KB5001567 en KB5001649 die de problemen weer verhelpen. Ik dacht me te herinneren dat één in de normale updates komt en eentje in de optionele (waarom mag Joost weten...).
Als je dus die beiden geinstalleerd hebt mag je die KB5000802 laten voor wat hij is ... en als hij er niet opstaat zal hij na die andere 2 ook niet meer aangeboden worden.

Oplossing
Als je dus die beiden geïnstalleerd hebt mag je die KB5000802 laten voor wat hij is ... en als hij er niet opstaat zal hij na die andere 2 ook niet meer aangeboden worden.

Ja, das helemaal waar, de Update waar heer Philip V over spreekt lost het probleem onmiddellijk op.
heb hetzelfde probleem gehad met meerdere Dymo Labelwriters ,ik had de Update KB5000802 ook meerdere malen verwijderd
maar ze kwam steeds weer terug , vandaag werd de Cumulatieve Update KB5001649 aangeboden, en walla alles weer normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan