programma crash van cyberlink power director 16

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Goeie avond,
Werk al een 6 tal maanden met het video montage programma " powerdirector ultimate 16 " en was eerder tevreden over het programma. Heb een 50 tal filmen gemaakt en geëxporteerd.
Over een 3 tal weken crashte het bij het opzetten van mijn filmcamera (Sony) Er was een melding: oeps! Powerdirector werkt niet meer. Wij onderzoeken het probleem en verbeteren ons product;
Je kon een e-mailadres ingeven en zeggen bij welke handeling de crash zich voordeed. Heb ik allemaal gedaan.En dan hoor of zie je niets meer.
Het programma is in een Nl vertaling maar voor de rest is alles Amerikaans. Na vele pogingen om een customerservice te bereiken is het me gelukt om een "ticket" te krijgen voor hulp. Dan allerhande kopieën van de crashmelding, een diagnose en serienummers gemaakt en verstuurd. Nu weer geen nieuws meer. Uiteindelijk mijn vraag: zijn er medewerkers die ervaring hebben met Cyberlink of Powerdirector ? Ik heb stilletje aan de hoop op gegeven. Zou een Windows update er de oorzaak van zijn?
Grt
Jdr
 
zelf gebruik ik de powerdirector ultimate 16 dus niet maar het kan best zijn dat je deze opnieuw dient te installeren vermits je wellicht pas de problemen onder vind bij versie 1803
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
Dat zou mijn advies ook zijn. Eerst het programma verwijderen en daarna opnieuw installeren. Mogelijk is er een bestandje door een of andere reden beschadigd of misschien verwijderd door een opschoon programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan