Programma Vegas 19 van computer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste allemaal,
Werk voor mijn films met Vegas pro 19 en moet dit programma verwijderen om een andere versie te kunnen installeren. Heb echte geen machtiging om dat te doen.
Bij eigenschappen/beveiliging zie ik dat System op alleen lezen staat terwijl het volledig beheer moet zijn.
Heb geprobeerd om de eigenschappen te wijzigen maar dit lukt me niet.
Kan iemand me helpen?
Grt
Jdr
 
Ben je ingelogd als administrator? Dan zou jij normaal gezien wel meer moeten kunnen.
Is dit een eigen programma of van de zaak? Indien van de zaak zal je het aan het IT team moeten vragen om dit te doen.
 
nee het is een aangekocht programma en ik had een vervangprogramma gekocht maar dat kun je maar installeren als het oude verwijderd is.
Wanneer ik dat doe komt het bericht "toegang tot de map geweigerd" Kijk ik dan in "eigenschappen" dan zie ik dat alleen lezen is aangevinkt. Als administrator ben ik aangeduid maar ik moet SYSTEM alle machtigingen toekennen om uiteindelijk het programma te kunnen verwijderen.
Je moet dan de procedure volgen om de machtigingen aan te passen maar daar kom ik niet uit.
 
ik probeer wat duidelijker te zijn, om VEGAS 19 te verwijderen op de c schijf ga ik naar Programfiles en kies bij Vegas "verwijderen"
De procedure start maar brengt direct het bericht dat ik geen machtiging heb om te verwijderen.
Ik ga dan naar "eigenschappen" en open "beveiliging" daar probeer ik om SYSTEM volledige beheer te geven maar dat lukt van geen kanten.
 

Bijlagen

  • Schermopname (6).png
    Schermopname (6).png
    175.8 KB · Weergaven: 92
Hallo,
Is blijkbaar een moeilijk probleem, Magix (Europese verdeler) heeft ook oplossingen geboden die niet werken en nu is het probleem doorgestuurd naar Vegas USA.
Heeft misschien te maken met W11.
Bedankt iedereen voor de suggesties. Zal laten weten hoe het opgelost geraakt.
Grt
Jdr
 
je zegt Vegas aangekocht te hebben .. ik heb eerder de indruk (kan verkeerd zijn ) dat het eerder om een niet legaal verkregen versie gaat aangezien u de rechten ontnomen zijn .. dit gezegd zijnde zou zowel via de eigenschappen tap beveiliging bij system en bij de Administrators volledig beheer beschikbaar moeten zijn .. bij gebruikers zijn maar 3 opties aangevinkt ..
vb :
Ashampoo_Snap_dinsdag 28 juni 2022_19h29m34s_002_.jpg
Ashampoo_Snap_dinsdag 28 juni 2022_19h30m46s_003_.jpg
Ashampoo_Snap_dinsdag 28 juni 2022_19h34m05s_004_.jpg


indien je bij de Administrators het volledig beheer heb dan kun je System aanpassen door deze instellingen over te nemen ..echter zou dit niet nodig moeten zijn .. Vegas 19.0.458 was hier zonder problemen te verwijderen .. *10 secondjes
***Vegas 19 wilde inderdaad pas opstarten nadat de comptabiliteit modus aangepast werd naar deze van W7sp1 !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan