proximus mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik gebruikte Thunderbird om mijn mails op te halen van skynet.be. Ik zou nu eens willen uitproberen om mails enkel via webmail skynet.be op te halen en als mailprogramma te gebruiken. Hierbij twee vragen. Hoe log je op zijn snelst in bij Proximus mail (inloggen via Proximus mail zodat je rechtstreeks bij postvak in komt) En bestaat er ook een extensie om bij nieuwe mail hiervan verwittigd te worden ?
 
Kan je dat in het mail programma van Windows toevoegen? Je kan daar van alles ingeven, waardoor ik denk dat je je proximus er ook wel moet kunnen in toevoegen. Ik veronderstel wel dat je Win 10 gebruikt.
 
Ik bedoel dus concreet, hoe kan ik op de snelste manier inloggen op Proximus mail inbox en nadien zien of er nog nieuwe berichten bijgekomen zijn. Zonder toevoeging van een ander mailprogramma.
 

Bijlagen

  • photo18368.png
    photo18368.png
    219.2 KB · Weergaven: 170
zelf gebruik ik Proximus niet aangezien ik bij Telenet ben maar veronderstel dus dat als je éénmaal ingelogd ben op proximus webmail dat je dan dat web adres gewoon kunt kopiëren om vervolgens een snelkoppeling aan te maken op je bureaublad ..
zo heb ik hier de snelkoppelingen van mijn Telenet webmail en deze van Outlook.com op mijn bureaublad staan ...en indien je daar dus aangemeld blijft dan dien je enkel maar de snelkoppeling te gebruiken .

Ashampoo_Snap_donderdag 9 augustus 2018_22h53m47s_005_.png
 
Ja, zo kan het inderdaad ook, maar als je dat in de standaard mail app van Win 10 doet, krijg je in je envelopje onderaan een cijfertje en een popup rechtsonder waarop je desnoods indien je dat wenst kan klikken. Ikzelf heb die popup uitgeschakeld, maar standaard is die er wel. Qtex, krijg jij in je snelkoppeling zoals de TS vraagt meldingen bij het binnenkomen van een nieuwe mail?
 
nee indien je een web mail client gebruikt krijg je daar nooit een melding van … tenzij je dus dat account toevoegt aan de mail van Windows 10 of een ander mail programma maar dat wilt de TS ook niet .
 
Dat was ook een onderdeel van de vraag, meldingen ontvangen als er een nieuwe mail binnen gekomen is. Hij zal dus met een Mail client moeten werken indien hij meldingen wil krijgen, of hij zal manueel moeten checken als hij met snelkoppelingen werkt als ik het goed begrijp.
 
Hallo, ik gebruik dan maar de optie van Qtex. Is op zich wel ok. Jammer dat proximus zo geen app lanceert voor laptopgebruikers, op mijn smartphone kom ik rechtstreeks bij postvak in uit zonder in te loggen. Die snelkoppeling op het bureaublad kun je niet verplaatsen naar de taakbalk zeker ?
 
je kan deze niet aan de taakbalk vast maken ..je kan deze wel aan het startmenu vast maken ..
door deze snelkoppeling dan op de locatie C: programdata / microsoft /windows /menu start / programma's te plaatsen .
Ashampoo_Snap_zondag 2 september 2018_11h54m58s_001_.png
 
  • Leuk
Waarderingen: reli
Goh, dat laatste zal ik dan maar laten denk ik. Oprechte dank aan de mensen die op deze topic geantwoord en mee naar een oplossing gezocht hebben. Ik gebruik nu Proximus mail met snelkoppeling op bureaublad.
 
mooi dat het met chrome direct kan ..
dit kan ook via de edge >instellingen en onder specifieke pagina voeg je de link toe van het moment dat je dus in gelogd bent op proximus web mail
 
Ja dat kan ook. Had ik zelf niet aan gedacht. Ik gebruik geen startpagina in Chrome. Ik vind net die tegels van de sites waar ik het meest naar toe ga het meest interessant voor mij.
 
Sinds 2006 gebruik ik Yahoo! Mail. (Webmail).

Je logt in en zegt: „Ingelogd blijven“. Dat is punt één.

Dan maak je van het Postvak In een bladwijzer in elke browser die je gebruikt.

Het envelopje van de webmail krijgt een rood puntje als er nieuwe berichten zijn.

Je hebt ook extensies die je constant toetergeluiden geven als er weer een mail binnenkomt. Om gek van te worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan