Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Banjer

Gast
Hallo,

Het Reimage virus heeft mijn computer overgenomen.
Via gebruikersaccount wordt bij systeemveranderingen wordt een pop-up opgestart.
Ik kan deze niet met ja beantwoorden omdat de ja-knop ontbreekt, nee-knop is wel aanwezig.
Zo kan ik dus niets meer veranderen.
Zelfs een nieuwe installatie van windows 10 is niet mogelijk.
Wie weet hier een oplossing voor?

Banjer.
 
Lekker programma dan als dit geheel legitiem is.
Even een quote van de topicstart.

Ik kan deze niet met ja beantwoorden omdat de ja-knop ontbreekt, nee-knop is wel aanwezig.
Zo kan ik dus niets meer veranderen.
Zelfs een nieuwe installatie van windows 10 is niet mogelijk.

Dan mag je mij het nogmaals uitleggen over die schadeclaims voor fabrikanten die deze ellende willen elimineren of uitschakelen.
 
@J.W. ik heb juist op dit moment op een virtuele Windows 10 Reimage Repair willen installeren en gebruik ook op deze virtuele Windows 10 de Malwarebytes premium ..
geloof het of niet maar het installatie bestand van Reimage Repair werd in Quarantaine geplaatst door Malwarebytes premium ..

hier onder het bewijs ...

b117bf0e90-Ashampoo_Snap_2016.11.15_14h38m33s_001_.png


b119c21eee-Ashampoo_Snap_2016.11.15_14h40m38s_002_.png


nu haalde ik deze uit de quarantaine en wederom startte ik de installatie op....wederom word deze in Quarantaine gezet !
 
ik diende dus eerst Malwarebytes tijdelijk uit te schakelen om Reimage Repair te kunnen in stalleren maar schakelde daarna dus Malwarebytes premium terug in voordat ik dus Reimage Repair opstartte bijgevolg werd alsnog het installatie bestand op de C tegen gehouden door Malwarebytes premium nadat deze wederom daar daar een melding van gaf .. ook de snelkoppeling op het buraeublad werd verwijderd als ook de toepassing zelf in de map Reimage .

b156c9ac76-Ashampoo_Snap_2016.11.15_14h57m01s_003_.png
 
straffer is het feit dat je Reimage Repair niet zomaar kunt verwijderen zonder eerst via taakbeheer 2 regels te beeindigen ...

b181697928-Ashampoo_Snap_2016.11.15_15h09m00s_004_.png


nadat deze 2 regels stop gezetr werden is via de C de gehele map Reimage te verwijderen ..
**zoals je in taakbeheer kunt zien diende ik wederom de Malwarebytes premium tijdelijk uit te schakelen ... omdat ander ook de unistaller van Reimage Repair een melding geeft ....!
 
Gewoon grote rommel, gaat overal inzitten om je maar de pro te laten kopen, gewoon troep.
Reimage Repair pop-up verwijderen - PC-Tips.INFO

Je verwijderd het zelf via Mbam of AWDcleaner, slaat die regel over de schadeclaim (waarom verzin je dat?) nergens op.

Waar staat dat, dat men Reimage kan verwijderen met MBAM of ADWCleaner?????????????

Het enige dat er werd verwijderd was een "PUP".
Er zullen weinige pc's zijn waarop geen "PUP's" staan.

Volgens MBAM is een PUP GEEN malware (en nog minder een virus).

Ik zou wel eens graag willen weten wat de topicstarter precies wilde veranderen en waarbij Reimage dit verhinderde.
 
ik diende dus eerst Malwarebytes tijdelijk uit te schakelen om Reimage Repair te kunnen in stalleren maar schakelde daarna dus Malwarebytes premium terug in voordat ik dus Reimage Repair opstartte bijgevolg werd alsnog het installatie bestand op de C tegen gehouden door Malwarebytes premium nadat deze wederom daar daar een melding van gaf .. ook de snelkoppeling op het buraeublad werd verwijderd als ook de toepassing zelf in de map Reimage .

b156c9ac76-Ashampoo_Snap_2016.11.15_14h57m01s_003_.png

Er staat hier toch enkel dat er een "NIET-Malware (PUP)" werd gedetecteerd en dat MBAM dit heeft tegengehouden bij het installeren.

Er zijn genoeg programma's die men, indien actief, niet kan verwijderen alvorens deze afgesloten zijn.

Het enige dat ik kan vaststellen is dat de topicstarter een programma voor realtime bescherming geïnstalleerd heeft en nu klaagt dat dit programma verhinderd dat hij/zij ergens veranderingen gaat aanbrengen terwijl de realtime protection actief is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan