remote access (pc overnemen op afstand)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, heeft er iemand ervaring met welk (simpel èn gratis) programma ik van thuis uit op de pc van mijn vriend kleine probleempjes kan oplossen zonder mij tot bij hem te verplaatsen ? Bedankt bij voorbaat.
 
de Windows 10 heeft standaard "Quick Assist"[FONT=Helvetica,Arial,Verdana,sans-serif] [/FONT]meegekregen en deze staat in de map accessoires vermeld …
om Quick Assist te kunnen gebruiken dien je en de andere waarmee je wilt verbinden aangemeld zijn met het Microsoft Account ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 26 juni 2018_19h30m33s_003_.png
 
lordlister;n232952 zei:
Zie ook hier http://www.ammyy.com/en/downloads.html
De virusscanner geeft een waarschuwing dat deze tool niet in orde zou zijn. Virusscanner uitzetten en installeren. Zelf uitgeprobeerd, geen problemen.

Virustotal geeft een score van 40/66. Wat normaal wel doorslaggevend is. Tussen de lijntjes lezen geeft tevens ook aan dat deze tool op zich niet gevaarlijk is, maar waarschijnlijk misbruikt wordt. En resulteert in "ongewenst". Maar wederom, deze tool zelf zal waarschijnlijk niet gevaarlijk zijn. Enkel misbruik mbv deze tool is dat wel, en ook hoogst waarschijnlijk wordt deze ook frequent ingezet hiervoor.
 
Bedankt iedereen voor jullie nuttige reacties/tips ! Ik probeer ze zo vlug mogelijk maar denk dat ik ga starten met "QUICK ASSIST", kwestie van geen extra's te moeten installeren hé ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan