Rijen invoegen d.m.v. een knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Ooit eens gemaakt en nodig gehad en kwam hem tegen.
Misschien heeft iemand er iets aan ??

1.jpg
 

Bijlagen

  • TabelBewerkingen.xlsm
    32.8 KB · Weergaven: 275
@ Skippy, voor mij is het geen probleem om de VBA beveiliging eruit te slopen, heb ik trouwens al gedaan.:)
Maar voor de gemiddelde gebruiker valt er weinig te leren in een bestand met beveiligde VBA code denk ik.;)
 
Aha, die stond er nog op. Ik zal hem er af halen en opnieuw uploaden.
thnx
 
@ Skippy, voor mij is het geen probleem om de VBA beveiliging eruit te slopen, heb ik trouwens al gedaan.:)
Maar voor de gemiddelde gebruiker valt er weinig te leren in een bestand met beveiligde VBA code denk ik.;)
Nu maak je mij nieuwsgierig !!! als je je werkwijze zou willen delen - aarzel niet, vb. in een privé-berichtje hé !
 
Nu maak je mij nieuwsgierig
Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.
Als Tuts zegt dat het mag wil ik het bestand wel posten.
Het zou geen probleem mogen zijn want ik heb het bestand zelf samengesteld met stukken code gevonden op het internet.
(privé is niet zo leuk voor de rest van de leden.)
 
Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.
Als Tuts zegt dat het mag wil ik het bestand wel posten.
Het zou geen probleem mogen zijn want ik heb het bestand zelf samengesteld met stukken code gevonden op het internet.
(privé is niet zo leuk voor de rest van de leden.)
Dat was de reden natuurlijk dat ik voor privé suggereerde ... om af te wegen of het publiek kan gemaakt worden. @Tuts ?
 
Toen ik nog ging werken, werkte ik veel met Access en daar gebruikte ik wel VBA, eerst 2 jaar Access gevolgd in avondschool (20 jaar geleden)en nadien nog een cursus vba.
Ben er al veel van vergeten hoor, maar gebruik het toch nog regelmatig Access.
Ik gebruik Excel enkel als rekenblad, voor adressenbestand, etiketten enz gebruik ik Access, zijn de mogelijkheden enorm, je moet om te starten zelfs niets van vba kennen.
 
Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.
Als Tuts zegt dat het mag wil ik het bestand wel posten.
Het zou geen probleem mogen zijn want ik heb het bestand zelf samengesteld met stukken code gevonden op het internet.
(privé is niet zo leuk voor de rest van de leden.)
Mag je posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan