Excel Office 2013 Rijen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een digitale teller en heb geen zonne panelen en wil daarom de lijnen injectie verwijderen
Heb de excel werkmap met het verbruik per kwartier gedownload en wil nu alle lijnen met injectie verwijderen
Via zoeken/vervangen kan ik al deze lijn vinden alleen lukt het mij niet om all deze lijnen in eens te verwijderen lijn per lijn wel
Alle ineens selecteren lukt wel maar verwijderen niet
Wie weet raad??
 

Bijlagen

  • injectie.png
    injectie.png
    275.5 KB · Weergaven: 25
Definieer in je Excel een filter (bovenaan de betrokken kolom) dus niet met zoeken.
Terwijl het filter actief is selecteer je alle lijnen en verwijder je deze.
Als je dan het filter verwijdert zal je zien dat alle andere lijnen er nog zijn.
 
PS : los van je vraag, wel zo snel mogelijk overstappen op minstens Office 2016, 2019 of 2021 ... 2013 hanteert een verouderd, niet meer ondersteunde technische layout.
 
Ha ha, PhilipV
Als je het tegen mij wil opnemen op gebied van excel ga dan eerst met kerst kalkoen eten,heb je tenminste extra energie.
Ik laat je in je geloof in eigen kunnen ... Heb er wel 15 jaar ervaring als Systems & Applications Mgr opzitten bij een grote multinational en geintegreerde Excel en Access toepassingen geprogrammeerd voor gebruik in gans Europa ... maar wil je zeker niet challengen.
 
Heb je een voorbeeldje, geen plaatjes.
Heb er wel 15 jaar ervaring als Systems & Applications Mgr opzitten bij een grote multinational en geintegreerde Excel en Access toepassingen geprogrammeerd voor gebruik in gans Europa
Wel hetzelfde gedaan, helaas niet in Europa maar wel 20 jaar in de haven van Antwerpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan