Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Heb eigenlijk mijn activatiecode voor dommel internet en telefonie gekregen.
Heb hier een installatiecd meegekregen voor router en er staat op deze eerst te installeren voor modem aan te sluiten wat de normale procedure is .
Echter als ik de cd insteek wordt er niets geinstalleerd van software.Heb maar de mogelijkheid om bepaalde handleidingen te lezen en dit is alles.
Iemand idee ?
 
De groene is om de software(dommel.com homelink) te installeren voor internet en telefonie en de blauwe die er nu bijzit is inderdaad om die software te updaten.
Is die oranje cd die ik wil gebruiken om de router te installeren maar zijn eigenlijk gewoon gebruikershandleidingen die erop staan
 
Je pc heeft niets met je router temaken.
1 keer je uw router juist ingesteld hebt, blijft dit zo.
Zolangs je niet de reset knop in drukt onderaan de router.

Als je alles gedaan hebt ook eens in de router zelf gaan voor je draadloze verbinding te beveiligen.
 
Zou voorlopig nog met kabel werken en draadloos uitschakelen in mijn router.
Mijn pc heeft geen draadloze netwerkkaart maar die van vrouwtje wel.
Iemand die anders een goeie goedkope draadloze netwerkkaart weet ?
 
Heb hier voorlopig usb dongle gekregen van iemand.
Heb na verschillende pogingen een internetverbinding tot stand kunnen brengen.
Is wel raar als ik mijn instellingen in mijn router wil aanpassen plots geen draadloze verbinding meer heb.Wil me natuurlijk ook beveiligen.
Als ik mijn gebruikersnaam en paswoord ingeef in mijn router en een testverbinding maak lukt deze niet.
Weet nu niet als het door dit komt of door de beveiliging in te stellen dat mijn draadloze wegvalt.
Moet deze toch invullen(zie tek.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan