Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Heb eigenlijk mijn activatiecode voor dommel internet en telefonie gekregen.
Heb hier een installatiecd meegekregen voor router en er staat op deze eerst te installeren voor modem aan te sluiten wat de normale procedure is .
Echter als ik de cd insteek wordt er niets geinstalleerd van software.Heb maar de mogelijkheid om bepaalde handleidingen te lezen en dit is alles.
Iemand idee ?
 
P.S..... zie dat die advies te maken heeft met je SSID die aan staat! (in je Gigaset beschrijving)
Als je nu goed verbinding maakt en windows hebt ingesteld om automatisch verbinding te maken kun je de SSID uit schakelen (altijd zichtbaar voor anderen) als je computer de verbinding kent dan vind ie het zonder dat de SSID aan staat ook wel en anderen zien de modem niet!
De rest in geavanceerd heb je denk ik op het moment nog niet nodig.
(op pagina 115 staan de status meldingen en de beschrijving ervan... bij de pdf tenminste )
 
Laatst bewerkt:
Ok.Alles is nu in orde.Is het daarom als je SSIS Broadcast uitschakelt dat je dan zelf een netwerkverbinding moet maken om internetverbinding tot stand te brengen ?
Heb gezien dat mijn signaalsterkt zeer laag is.
Router en usb dongle staan nochthans maar een meter of 5 van elkaar en geen objecten
die belemmering veroorzaken.
 
Ok.Alles is nu in orde.Is het daarom als je SSIS Broadcast uitschakelt dat je dan zelf een netwerkverbinding moet maken om internetverbinding tot stand te brengen ?
Heb gezien dat mijn signaalsterkt zeer laag is.
Router en usb dongle staan nochthans maar een meter of 5 van elkaar en geen objecten
die belemmering veroorzaken.
Het werkt net als een mobile telefoon of 'msn' van m'n part, hij meldt dat ie online is met die SSID maar eenmaal de apparaten elkaars nummer kennen hoef je het signaal niet meer mee te zenden.
Dat je signaal zo zwak is is wel vreemd... ik heb 2 kamers verder nog volle bak met een EEC computertje.
Kijk of er iets is tussen die kan storen, iets wat ook straling kan veroorzaken.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt net als een mobile telefoon of 'msn' van m'n part, hij meldt dat ie online is met die SSID maar eenmaal de apparaten elkaars nummer kennen hoef je het signaal niet meer mee te zenden.
Dat je signaal zo zwak is is wel vreemd... ik heb 2 kamers verder nog volle bak met een EEC computertje.
Kijk of er iets is tussen die kan storen, iets wat ook straling kan veroorzaken.
USB dongle of kaart met antenne ?
 
Je bedoelt zeker wat ik gebruik? Nou, in de EEC zit een wifi op het moederbord en de antenne zit in zijn scherm... in m'n Acer Aspire L5100 zelfde alleen de antenne zit denk ik tegen de deksel geplakt :) want hij steekt er echt niet uit :)) en ik gebruik een Linksys WAG54G v2 router/modem en daar wordt (werd) een usb dongel bij geleverd die ook voor zo goed als volle bak zorgt bij de modem van de buren hiernaast :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan