Schuifregelaar in systeemvak kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste windows vista updates al geïnstalleerd, wel heel vreemd dat je niet kan aanvinken.
 
Hoi Swake mijn laatste updates staan er op maar op een of andere manier krijg ik die vink niet voor elkaar. Maar toch bedankt voor sal de moeite die je voor me nam. Mocht je nog een optie hebben dan hoor ik die graag van je.
groetjes
Aloys/Crimpak
 
misschien eens een hjt logje plaatsen, eens kijken of er soms één of ander beestje dit niet veroorzaakt.
 
Ik ga nog even verder in mijn programma scannen en dan eens kijken wat daar uit komy
 
Hoi Ivan, ik ben aan het scanne geweest en hij doet het weer die schuifregelaar. Wat nu de oorzaak is geweest weet ik niet maar het is wel opgelost.
Verder heb ik nog 1 vraagje openstaan. Ik heb op advies Frostware gedownload. Als Frostware er op staat werkt het wel goed maar ik zit nog steeds met het volgende.
1: Als ik afsluit en Frostware weer wil opstarten moet ik iedere keer Froastware opnieuw downloaden en ik weet niet wat ik fout doe.
2: aLs ik muziek download kan ik er maar niet achterkomen hoe ik de muziek in dit programma op moet slaan.
Mogelijk kan iemand me daar mee helpen?
Groetjes
Aloys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan