Windows 10 mappen en files kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred1946

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb per ongeluk op de D schijf alles verwijderd.
Nu zoek ik een programma die zo goed als alles terug kan halen.
Weet iemand welke ik het beste programma daar voor kan gebruiken.
Liefst in Nederlands maar Engels is ook goed.
Alvast vriendelijk bedankt.
 
Wat stond er op die schijf ?
Documenten of ook onderdelen Windows ? Programma's ?

Met welke aktie heb je de inhoud verwijderd ? Gewoon delete of erger ?
Alleszins erop toezien voorlopig van NIETS op de schijf meer te doen ...
 
Zoals ik leer met lezen op het net zou het wel mogelijk geweest zijn de partitie terug te krijgen met alles erop en eraan als je dat onmiddellijk had gedaan na het vaststellen van het verlies, alvorens ook maar iets anders met de schijf aan te vangen.
Door het 'terugzetten' heb je echter volgens mij alles vernietigd !
 
een data recovery programma, neemt veel tijd in beslag. is het een interne of externe hdd/ssd. ooit een recente backup gemaakt door middel van Acronis, Aomei BackUp ... of een ander programma? iedere bewerking op deze schijf kan alles vernietigen, hopelijk staat zijn windows er niet op ... .
als er onlangs nog een back-up gebeurt is met Acronis, Aomei, .... kan je de partitie terugzetten!
 
Ik ging even uit van de veronderstelling dat als betrokken TS "weet" hoe een backup wordt gemaakt hij ook "weet" hoe die wordt gemaakt en vooral waartoe die kan gebruikt worden ... had dus al impliciet verondersteld dat hij géén backups heeft ...

Indien wel, tja - dan is het eigenlijk eenvoudig voor hem, maar ik heb er een hard hoofd in.
 

Daarmee kan je zeker al je data terughalen. Zoals reeds vermeld, laat die betreffende partitie verder volledig met rust. Doe er niets mee, buiten scannen met die software... Zet die bestanden ook terug op een ANDERE disk.
Als ik zijn commentaar goed heb gelezen is het daarvoor al te laat : hij heeft de partitie na het vaststellen dat ze weg was, opnieuw aangemaakt ! En dat was volgens mij de genadeslag voor de inhoud.
 
Als ik zijn commentaar goed heb gelezen is het daarvoor al te laat : hij heeft de partitie na het vaststellen dat ze weg was, opnieuw aangemaakt ! En dat was volgens mij de genadeslag voor de inhoud.
Dat mag geen probleem zijn voor die software... zolang de data niet effectief overschreven wordt, mag er met de partitiegegevens vanalles aangepast worden.
 
Active Partition Recovery werkt prima om gewiste partities terug te halen,
zelfs eens voorgehad, natuurlijk had ik geen partitie opnieuw aangemaakt.
Voor data recovery gebruik ik Recovery EaseUS werkt ook prima.
 
Sorry voor de late reactie even 6 dagen naar Zeeland geweest.
wivy nog steeds het zelfde ben nog aan het zoeken voor een programma.
Als je iets weet hou ik me aan bevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan