Status
Niet open voor verdere reacties.
n2y7o7.jpg


Deze melding krijg ik de laatste tijd veel binnen bij het zoeken naar sites ( meestal reclame)
Ik heb geen idee hoe dat plots komt.
Iemand die voor mij een oplossing weet ( gaarne niet te moeilijk want ik ben maar een 77-jarige leek)

Vast dank;

Vriendelijke groet,

Ferna
 
SpyHunter is een erg onbetrouwbaar programma en zou ik zeker afraden te gebruiken. Het enige wat het kan verwijderen zijn sporen of restanten wat een ander programma over het hoofd heeft gezien. Maar dit zijn dan meestal dan ook nog sporen die geen kwaad meer kunnen.
Wat en waar je SpyHunter ook tegenkom op internet, het is altijd het beste programma om iets te verwijderen. Er bestaan duizenden zo niet meer websites die allemaal een link hebben naar dat nare SpyHunter.
Dat is dus onmogelijk om zo'n beetje alles te kunnen verwijderen wat gevaarlijk is en dit stinkt dus.

Uiteraard mag je het installeren en volgens mij is het zelfs niet eens gratis en zal je het moeten kopen. Je zal er dan geld aan kwijt zijn maar met het probleem blijven zitten.

Niet doen dus.
 
je heb gelijk dat Spyhunter een onbetrouwbaar programma is ...dit stelde ik pas vast nadat ik deze dus zelf op een virtuele Windows 10 had geinstalleerd ..
aan de TS en al de anderen de raad blijf er van af ..
de 2 onderstaande afbeelding zal je duidelijk maken waarom !

Ashampoo_Snap_2017.03.12_19h02m30s_004_.jpg Ashampoo_Snap_2017.03.12_19h08m10s_005_.jpg

***dit is dus het slechtste advies dat ik ooit vermeld heb !!

ook het verwijderen van Spyhunter geeft een klein probleempje ... men tracht je te overhalen om deze toch maar aan te kopen ..
en de pc diende herstart te worden om het verwijderings proces te kunnen voltrekken .
het opnieuw installeren van de Malwarebytes premium gaf geen probleem ...
 
Ik heb inderdaad Malwarebytes ADwarecleaner zijn werk laten doen, maar niets gevonden dus.
Ik kan mij helaas niet herinneren welke site ik bezocht heb voor ik problemen begon te ondervinden.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
je zegt dat er niets gevonden werd ... weet dat het een Trojan is en vermoedelijk verbergt deze zich dan ook ...
zoek eens in de program lijst op C naar een "Random" map die de datum meeheeft gekregen van de dag waar het probleem de 1ste keer voordeed ..
ook in het register zouden er Random vermeldingen moeten vermeld staan als ook in de processenlijst welke je via taakbeheer kunt nagaan ..

*mijn besluit :indien je deze niet handmatig kunt verwijderen is dat je wellicht een eerder gemaakte backup of herstelpunt kunt gebruiken ...
ben je echter niet in het bezit van een backup of een herstelpunt dan blijft er 1 optie over om van deze Trojan af te geraken ...
dit is dan ook om de pc opnieuw in te stellen ...m.a.w. je vervangt dus je huidige Windows 10 door deze te vernieuwen zonder behoud van persoonlijke bestanden en instellingen aangezien je niet weet waar deze Trojan zich verbergt !

***vernieuw je de pc door deze opnieuw in te stellen zonder behoud van persoonlijke instellingen en zonder persoonlijke bestanden dat ben je echt wel alles kwijt en verkrijg je een maagdelijke Windows 10.
*** wat verstaat men onder persoonlijke instellingen : wel dit zijn de Windows instellingen zoals land/taal/privacy ..
***wat verstaat men onder persoonlijke bestanden : wel dit zijn je foto's , afbeeldingen ,muziek,films enz ( al dat dat je zelf er op gezet heb)
ook de aanwezige programma's ben je dus kwijt ...wil je deze nadien terug gebruiken dan dien je deze opnieuw te installeren .
 
OPGELOST.

Iemand heeft het probleem voor mij opgelost m.b.v.

4g6fdk.jpg


Vraag mijn niet hoe dit is gebeurd, want ik heb hier geen verstand van.

Hartelijke dank aan al diegenen die mij op dit forum hebben willen helpen.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan