Sja, die Hollanders hé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kaatsheuvel, is dat ook niet de Wereld vol Verwondering? (lachen)

Dat staat inderdaad tussen de title tags op de website van ons pretpark vermeld.

Maar wat dat nu met een dierenarts te maken heeft kan ik zo snel niet ontdekken.
 
We kennen allemaal de Belgen moppen waar de Hollanders zo om bekend staan.
Ik ben zo'n Hollander, maar doe daar eigenlijk nooit aan mee. Ik kan de humor hiervan niet zien.
Misschien ooit eens in mijn tienerjaren maar dat kan ik me nagenoeg niet meer herinneren. Ik denk dat ik al op erg jonge leeftijd een volwassen mens was en me niet met dit soort onzin bezig hield.

Dit is de reden dat ik zoiets plaats. Iedereen is mens en iedereen maakt fouten. Het maakt niet uit waar je geboren bent. Dit maal is het een domme Hollander. De volgende keer is het een domme Belg.
Ook dat zal ik plaatsen.

Ik hou van iedereen.

Op dit moment heb ik het effe erg moeilijk met Rusland en de Oekraine.

Wij missen op dit moment 193 landgenoten. Enkele mensen die héél dicht bij mij in de buurt wonen zijn er niet meer en liggen ergens in een zwarte zak in een treinwagen in de hoop dat ze met de familie herenigd worden.
Persoonlijk heb ik geen mensen die ik ken verloren maar met dit soort momenten hoor ik toch bij mijn landgenoten en voel de saamhorigheid en ben heel erg verdrietig dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Ik ben kwaad, sta machteloos en denk ook aan de toekomst.
 
Op dit moment heb ik het effe erg moeilijk met Rusland en de Oekraine.

Wij missen op dit moment 193 landgenoten. Enkele mensen die héél dicht bij mij in de buurt wonen zijn er niet meer en liggen ergens in een zwarte zak in een treinwagen in de hoop dat ze met de familie herenigd worden.
Persoonlijk heb ik geen mensen die ik ken verloren maar met dit soort momenten hoor ik toch bij mijn landgenoten en voel de saamhorigheid en ben heel erg verdrietig dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Ik ben kwaad, sta machteloos en denk ook aan de toekomst.

Of je nu Belg of Hollander of een andere nationaliteit hebt, maakt niets uit. Natuurlijk doet het meer pijn als het zo nabij is. Er zijn mensen nodeloos van hun familie en vrienden ontnomen. Niets kan dit goedpraten. Hopelijk gaat het niet naar geweld toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan