Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,
weet er iemand hoe die nieuwe skype werkt bij een samsung galaxy 8+, vroeger kon je het zetten dat je alleen maar de mensen zag die online waren , nu vind ik die instelling niet terug , is het door de telefoon of is het skype zelf dat die instelling niet meer heeft weet ik niet , kan er mij iemand helpen met dat probleem

Screenshot_20170806-130615.jpg Screenshot_20170806-130640.jpg
 
Ik heb geen S8 en ik gebruik geen Skype meer, kan je helaas niet helpen, maar denk dat Skype helemaal vernieuwd is geweest enkele weken geleden, ik denk dat ik het zien passeren heb.
 
idd, het is van als ik die nieuwe skype heb , maar vorige week was ik met iemand aan het "praten" en die heeft ook die nieuwe skype maar niet op een samsung 8+ en die kon wel nog zien wie online is en wie niet , dus denk dat het aan de gsm ligt , ze ging het eens vragen aan haar man omdat die ook met dezelfste als mij werkt , maar ze weet niet of skype er bij hem opstaat
 
De nieuwe Samsung S8 is een prachtig toestel, Maar met hun verdomde TouchWiz skin die naar mijn mening niets goed doet. Alleen vinden veel mensen die ski juist heel leuk, maar met leuk alleen kom je niet ver. Ik hou van stock ROM. Geen poespas maar de zuivere Android. Als meer mensen dit nu eens zouden inzien zou het merk die skin wel moeten laten vallen. Maar het is helaas een veel te populair merk. Als ik een smartphone op de markt zou brengen zou ik iets raars doen. Er zou niets op staan behalve play store en zoek zelf wat je wil van alles. Man had ik het geld maar. Ik vertrok meteen naar China om mijn merk op te richten. De grond zou daveren in Smartphone land.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan