De wekelijkse nieuwsbrief "Nieuwe inhoud van Computerforum PcTuts.be" wordt door mijn provider Ziggo al ruim een jaar
steevast in de spammap geplaatst.
Ik gebruik Thunderbird met als gevolg, dat ik deze nieuwsbrief niet ontvang en verplicht ben om elke keer naar de spammap van Ziggomail te gaan om te zien of er wellicht daar nog meer berichten staan, die geen spam zijn. En dat is al meerdere keren gebeurd met voor mij belangrijke berichten. Ik kan het bericht bij Ziggo van de spammap verplaatsen naar "postvak in " waarna het vervolgens ook in Thunderbird zichtbaar wordt.
Ik heb aan Ziggo dringend verzocht mijn spammap te verwijderen en alle binnenkomende post voor mij gewoon door te sturen zodat ik ze via Thunderbird gewoon kan lezen. Op mijn opmerking dat we niet in Noord-Korea leven en ik zelf wel uitmaak welke berichten ik wel en welke ik niet wens te lezen, werd niet ingegaan. Medegedeeld werd dat Ziggo nu eenmaal voor dit systeem had gekozen en ik er maar mee moest leven.
Volgens hen zouden veel gebruikers met dit systeem blij (???) zijn.
Overigens vraag me wel af, hoe het komt dat Ziggo jullie nieuwsbrief als spam beoordeelt. Uit de kopregel is dat namelijk niet op te maken.
Enig idee ? Heeft dat wellicht te maken met de wijze waarop jullie de email verzenden?
steevast in de spammap geplaatst.
Ik gebruik Thunderbird met als gevolg, dat ik deze nieuwsbrief niet ontvang en verplicht ben om elke keer naar de spammap van Ziggomail te gaan om te zien of er wellicht daar nog meer berichten staan, die geen spam zijn. En dat is al meerdere keren gebeurd met voor mij belangrijke berichten. Ik kan het bericht bij Ziggo van de spammap verplaatsen naar "postvak in " waarna het vervolgens ook in Thunderbird zichtbaar wordt.
Ik heb aan Ziggo dringend verzocht mijn spammap te verwijderen en alle binnenkomende post voor mij gewoon door te sturen zodat ik ze via Thunderbird gewoon kan lezen. Op mijn opmerking dat we niet in Noord-Korea leven en ik zelf wel uitmaak welke berichten ik wel en welke ik niet wens te lezen, werd niet ingegaan. Medegedeeld werd dat Ziggo nu eenmaal voor dit systeem had gekozen en ik er maar mee moest leven.
Volgens hen zouden veel gebruikers met dit systeem blij (???) zijn.
Overigens vraag me wel af, hoe het komt dat Ziggo jullie nieuwsbrief als spam beoordeelt. Uit de kopregel is dat namelijk niet op te maken.
Enig idee ? Heeft dat wellicht te maken met de wijze waarop jullie de email verzenden?