Windows 11 spotnet berichten plaatsen

hallo allemaal. ik zie dat het topic is afgesloten. maar het lukt me nog steeds niet om een berichtje te zetten bij spotnet.
om mensen te bedanken. krijg nog steeds de melding PARAMETER IS ONJUIST.

heb van alles geprobeerd. maar het lukt niet!!!!!!!!! die update waar iemand over schreef in het gesloten topic.
heb ik zelfs geprobeerd. maar nee hoor. lukt niet. ik snap er niks meer van.

heb altijd dank je wel of zo kunnen schrijven bij de spots. solem zal mijn dank je welletjes wel missen.
verder kan ik alles , ik kan alleen geen bedankje zetten.

is er echt niemand die weet hoe dit op te lossen?

ik hoop dat er toch iemand is. ik gebruik eweka en spotnet de laatste nieuwe. die PhilipV heeft aangeboden.
maar het gaat niettttttt.

hellppppppppppppppp
:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Alle funkties van dat oude tool zitten u intern in Spotnet:

Bekijk bijlage 256779

en TLS is prima :

Bekijk bijlage 256780

Dit vb. is van onze news provider waar je gratis toegang toe krijgt als VIP lid van PC Tuts...

dank je wel. ik heb net spotnet er af gehaald. ook in het register allesssssssss. en nu heb ik het net opnieuw geinstaleerd. en hij is nu nog alles aan het zoeken en doen. maar er stond toch weer TLS in plaats van SSL. maar ik lees van u dat dat geen kwaad kan. dus nu zit ik dus ook veilig met TLS. okay. ik houd je op de hoogte. wat er nu gebeurd. van eweka nog niks verder gehoord. die zijn het ook aan het uitzoeken. enorm veel dank om me alles uit te leggen. ben niet zo slim op dit gebied. maar je doet het geweldig om me uit te leggen. enorm veel dank. en ik zet het hier als het lukt. pfffffffffffffffffff.hihihhihihihihihi dikke knuffelssss voor jou hoor PhilipV(y)(y)(y)

verklaring van de verwarring :
  • SSL (Secure Sockets Layer)
    • Ontwikkeld door Netscape in de jaren ’90.
    • Versies SSL 2.0 en SSL 3.0 bestaan, maar worden niet meer als veilig beschouwd.
    • SSL wordt tegenwoordig niet meer gebruikt op het internet.
  • TLS (Transport Layer Security)
    • Is de opvolger van SSL.
    • Eerste versie (TLS 1.0) kwam in 1999 en is gebaseerd op SSL 3.0.
    • Huidige veilige versies: TLS 1.2 en TLS 1.3.
    • TLS wordt continu verbeterd en veiliger gemaakt.
👉 In de praktijk:
  • Wanneer mensen zeggen "SSL-certificaat" bedoelen ze eigenlijk TLS-certificaat. De naam "SSL" is blijven hangen in de markt, maar technisch gezien wordt bijna alles tegenwoordig met TLS beveiligd.
  • Bijvoorbeeld HTTPS draait nu op TLS, niet meer op SSL.

ik wist niet eens wat het wou zeggen.hihhihi alleen dat je dan beveiligd zit. maar ik zag altijd ssl. maar nu dus tls. dus dat is het nieuwste van het nieuwste. allei.... ge snapt wel wat ik bedoel. dank je wel voor de uitleg!!!!!!! echt super dit forum!!!!!!!!! iedereen probeerd elkaar te helpen. hij is nog steeds index aan het opbouwen. dus.... maar ik laat het zeker weten , weten.hihhihih heel veel dank voor je uitleg. vind het echt heellll liefff

Tja, bij onze provider werkt het prima ...
dus ben ik nu zelf wel uitverteld.

1756823622084.png

Tja, bij onze provider werkt het prima ...
dus ben ik nu zelf wel uitverteld.

Bekijk bijlage 256783
nu kreeg ik dit een anderhalf uur geleden. maar nee hoor.... helpt niksssssssssss

Hallo,

Bedankt voor uw reactie.

Een aanhoudende fout (System.Security.CryptographicExceptionDe parameter is onjuist) met Spotnet is waarschijnlijk een probleem aan uw kant, en niet met de server van Eweka. De fout wijst op een probleem met de manier waarop Spotnet omgaat met beveiliging en versleuteling, mogelijk als gevolg van conflicten met machtigingen of een beschadigd gegevensbestand op uw computer. Uw stappen om dit op te lossen moeten zich richten op het herstellen van de Spotnet-installatie en het aanpakken van de gebruikersmachtigingen.

Eweka is een Usenet-provider en uw verbindingsproblemen zijn waarschijnlijk aan de serverkant (bijvoorbeeld onjuiste inloggegevens of serveradres). De System.Security.CryptographicException is een .NET-frameworkfout die afkomstig is van de Spotnet-applicatie zelf op uw lokale machine. Spotnet handelt zijn eigen bestands- en gegevensversleuteling af, en deze fout geeft aan dat dit lokale proces is mislukt.

Aangezien we geen controle hebben over het systeem van Spotnet, kunt u de volgende stappen proberen:

Methode 1: Voer Spotnet uit als beheerder​

Machtigingsproblemen zijn een veelvoorkomende oorzaak van cryptografische fouten. Dit is de eenvoudigste oplossing en zou uw eerste stap moeten zijn.

1. Sluit Spotnet volledig af.
  2. Klik met de rechtermuisknop op het pictogram van de Spotnet-applicatie of het uitvoerbare bestand.
  3. Selecteer "Als administrator uitvoeren."

Methode 2: Reset de Spotnet-gegevens​

Beschadigde bestanden in de lokale gegevensmappen van Spotnet kunnen problemen veroorzaken met de cryptografische functies.

1. Sluit Spotnet af.
  2. Open uw bestandsverkenner en navigeer naar C:\Gebruikers<Uw_gebruikersnaam>\AppData\Local.
  3. Zoek de map voor Spotnet en verwijder de inhoud. Dit dwingt de applicatie om een nieuw, schoon gegevensbestand aan te maken.
  4. Start Spotnet opnieuw op.

Methode 3: Zorg ervoor dat uw Windows up-to-date is​

Dit type cryptografische fout kan soms worden veroorzaakt door verouderde Windows-onderdelen die versleuteling en beveiliging afhandelen.

1. Navigeer naar Instellingen > Windows Update.
  2. Controleer op en installeer eventuele openstaande updates.

Methode 4: Verwijder en installeer Spotnet opnieuw​

Als een eenvoudige herstart of gegevensreset niet werkt, kan een schone installatie nodig zijn om beschadigde bestanden te herstellen.

1. Maak indien gewenst een back-up van uw aangepaste Spotnet-instellingen.
  2. Gebruik Instellingen > Apps > Geïnstalleerde apps om Spotnet te verwijderen.
  3. Controleer handmatig en verwijder eventuele achtergebleven Spotnet-mappen in C:\Gebruikers<Uw_gebruikersnaam>\AppData\Local en C:\Program Files om een schone installatie te garanderen.
  4. Download en installeer de nieuwste versie van Spotnet opnieuw.

Methode 5: Controleer uw Windows decimale symboolinstellingen​

In sommige gevallen kunnen regionale instellingen die een komma in plaats van een punt gebruiken voor het decimaalteken, de functies van een applicatie verstoren en parameterfouten veroorzaken.

1. Open het Configuratiescherm en ga naar Klok en regio.
  2. Selecteer Regio, en klik vervolgens op Aanvullende instellingen.
  3. Controleer of het Decimale symbool is ingesteld op een punt (.).

Hopelijk zal dit het probleem oplossen.

Met vriendelijke groet,

Eweka Support

Bij Sunny Usenet is het uploaden standaard geblokkeerd. Men krijgt dan wel een andere melding (posting not allowed (440))
Gebruikt u een payserver en zo ja welke?
Kunt u een reactie plaatsen op Spotnet?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan