spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
hoe komt het dat twee weken geleden ik iets kon downloaden aan 10mb en nu is dat 1.5mb.
ligt dit aan spotnet of telenet?
ik heb fibernet 100
groetjes
Funny
 
fibernet 100 heeft een downloadsnelheid van 100Mbps en een uploadsnelheid van 10Mbps met een douwnloadvolume van 200GB ...
zit je met je downloadvolume al over deze 200GB dan ondervind je mogelijk een vertraging ..
*maandelijks word echter deze volume steeds gereset en denk ik niet dat je al over deze volume heen zit ..
maak je gebruik van de usenet gegevens als steunend lid dan kan mogelijk de reden gezocht worden dat de beschikbare lijnen verdeeld worden onder meerdere gebruikers ..
 
funny;n238251 zei:
hoe komt het dat twee weken geleden ik iets kon downloaden aan 10mb en nu is dat 1.5mb.
ligt dit aan spotnet of telenet?
ik heb fibernet 100
groetjes
Funny

Aan geen van beide!
Uw downloadsnelheid is in dit geval volledig afhankelijk van de snelheid van uw payserver.
Laat eens weten welke payserver u gebruikt.
 
sinds een 2 tal weken is er 1 account verstreken en bijgevolg zijn de gebruikers met die inlog gegevens moeten overgaan naar de nog beschikbare accounts ...en dit heeft dan weer invloed op al de andere gebruikers ..
*zelf heb ik voor mezelf uitgemaakt om zelf een jaarlijks payserver account te gebruiken .. ik heb dus Sunny usenet en ben er zeer tevreden over .
heb nu al 4 jaar Sunny en denk niet dat ik ooit verander ..
 
Qtex;n238255 zei:
sinds een 2 tal weken is er 1 account verstreken en bijgevolg zijn de gebruikers met die inlog gegevens moeten overgaan naar de nog beschikbare accounts ...en dit heeft dan weer invloed op al de andere gebruikers ..
*zelf heb ik voor mezelf uitgemaakt om zelf een jaarlijks payserver account te gebruiken .. ik heb dus Sunny usenet en ben er zeer tevreden over .
heb nu al 4 jaar Sunny en denk niet dat ik ooit verander ..

Wat is daar dan de kostprijs van? En hoeveel/rap kun je daarmee downloaden?
 
Qtex;n238277 zei:
ben er tevreden over .. je had ook de Sunny UNL maar daar betaalde je dan ook voor ..

Was een cd aan het downloaden. Maar naar het einde toe zag het er toch beter uit. Er moet ergens iets geweest zijn met mijn internet. Nu loopt het vlot.
Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan