starten van nissan micra automaat van 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
heb een nissan gekocht van jaar 2011

ik heb mij rot gezocht op internet hoe je een nissan micra moet starten er zijn verschillende meningen over daarom dat ik het eigenlijk niet weet wat het best is

er zijn veel die zeggen op de rem drukken als je start
maar ik heb dat gedaan en dat voelt niet goed ik kan dan op de rem drukken maar die gaat niet veel naar beneden als ik mijn sleutel draai gaat pas de rem naar beneden


mijn dochter heeft ook een automaat (geen nissan)die moet op de rem drukken of ze kan niet starten dat is dan logisch als je op de rem moet drukken

dacht dat voor mijn auto
als de auto in P staat kan ik mijn auto starten met de sleutel
daarna op de rem om in d te zetten en dan kun je rijden
 
oeps ik ben raymon ben als gast hihi hier boven een bericht is van mij (lachen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Gast;n228838 zei:
heb een nissan gekocht van jaar 2011

ik heb mij rot gezocht op internet hoe je een nissan micra moet starten er zijn verschillende meningen over daarom dat ik het eigenlijk niet weet wat het best is

er zijn veel die zeggen op de rem drukken als je start
maar ik heb dat gedaan en dat voelt niet goed ik kan dan op de rem drukken maar die gaat niet veel naar beneden als ik mijn sleutel draai gaat pas de rem naar beneden


mijn dochter heeft ook een automaat (geen nissan)die moet op de rem drukken of ze kan niet starten dat is dan logisch als je op de rem moet drukken

dacht dat voor mijn auto
als de auto in P staat kan ik mijn auto starten met de sleutel
daarna op de rem om in d te zetten en dan kun je rijden

Volgens de handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/Nissan-Micra-K11-2000/preview-handleiding-613764.html

Zet de keuzehendel in de stand P of N

Start de motor met uw voet VAN het gaspedaal door de sleutel naar Start te draaien.
 
dan was mijn idee er over toch goed , oef nu ben ik gerust dank je wel JW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan