Hallo
Gisteren was ik een serie aan het kijken op streamz en toen ik vandaag mijn tv opzette moest ik me terug inloggen. Ik doe dus wat op het scherm staat en hoewel op de pc bevestigd wordt dat het in orde is (zie afbeeldingen), zegt de tv dat ik geen geldig abonnement heb.
Ik heb al met telenet gebeld, zij konden ook niks doen, want het abonnement is gewoon actief en op pc, tablet en smartphone kan ik wel gewoon naar streamz kijken.
Dus ik wil dat graag opgelost krijgen. Anders moet ik het beginnen kijken via mijn Chromecast en da's toch niet handig als je de app al op de tv hebt staan.
Mijn tv is een Samsung UE55AU7150..
Gisteren was ik een serie aan het kijken op streamz en toen ik vandaag mijn tv opzette moest ik me terug inloggen. Ik doe dus wat op het scherm staat en hoewel op de pc bevestigd wordt dat het in orde is (zie afbeeldingen), zegt de tv dat ik geen geldig abonnement heb.
Ik heb al met telenet gebeld, zij konden ook niks doen, want het abonnement is gewoon actief en op pc, tablet en smartphone kan ik wel gewoon naar streamz kijken.
Dus ik wil dat graag opgelost krijgen. Anders moet ik het beginnen kijken via mijn Chromecast en da's toch niet handig als je de app al op de tv hebt staan.
Mijn tv is een Samsung UE55AU7150..
Bijlagen
Laatst bewerkt: