Video Streaming Streamz werkt niet op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

Gisteren was ik een serie aan het kijken op streamz en toen ik vandaag mijn tv opzette moest ik me terug inloggen. Ik doe dus wat op het scherm staat en hoewel op de pc bevestigd wordt dat het in orde is (zie afbeeldingen), zegt de tv dat ik geen geldig abonnement heb.

Ik heb al met telenet gebeld, zij konden ook niks doen, want het abonnement is gewoon actief en op pc, tablet en smartphone kan ik wel gewoon naar streamz kijken.

Dus ik wil dat graag opgelost krijgen. Anders moet ik het beginnen kijken via mijn Chromecast en da's toch niet handig als je de app al op de tv hebt staan.

Mijn tv is een Samsung UE55AU7150..
IMG_20230323_174102.jpg
IMG_20230323_174214.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20230323_174102.jpg
    IMG_20230323_174102.jpg
    40.1 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
Dank je @DDragon80 om inderdaad het mailadres te verwijderen. Had er niet bij stil gestaan dat het voor spam nuttig kon zijn. Op een screenshot weet ik niet of een bot het al kan lezen, maar met alle nieuwe tech weet je maar nooit
 
Maar nog even nieuwe info en terug on topic, ik heb een oude gsm uit de kast gehaald en daar de Streamz-app op gezet en wanneer ik wil inloggen geeft die dezelfde error als de tv: geen geldig abo. Ik begrijp het niet. En bij TLN weten ze het ook niet...
 
IK weet niet hoe dit juist werkt op je tv , als dit met een app zou zijn zou ik die er eens terug verwijderen en terug herinstalleren , mss dat dit werkt , ik werk met een fire stick van amazon en als ik naar vtm wil heb ik ook al geweest dat ik die moet verwijderen en er terug op plaatsen , is soms door een laatste nieuwe update dat die bestaande app niet wilt werken en door die te verwijderen en die app er terug op te plaatsen dat dit wel werkt
 
ik heb de nieuwe tv box van telenet daar staan nu ook apps op, ook die van Streamz ,is het zo iets dat je hebt of is het een oudere model .
ik betaal netfix via telenet nu krijg ik mijn nieuwe factuur daar staat netflix niet op aangerekent meer op al dat netflix zegt dat het gefactureerd via telenet nu kan ik nog steeds kijken naar Netflix
waar wil nu naar toe met dit, dat telenet een probleem heeft en ze weten het zelf niet

dit staat op mijn telenet
1679838224910.png
 
Bij Telenet zijn momenteel redelijk problemen ja. Ik heb daar ook nog een dossier lopen, al 3-4 weken ondertussen. Ze zitten daar serieus in de knoei kan je wel zeggen. Ik las onlangs dat ze 'licht op het einde van te tunnel' zouden zien. Maar ik vrees toch dat momenteel hun licht nog ver weg is... Ik vrees ook dat men volgende telefoontje mogelijks minder vriendelijk gaat zijn dan men vorige twee.
 
bellen doe ik niet meer ... via ' WhatsApp ' is het aangenamer en kan men rustig verder werken/Knoeien ........
Zo vlug ben ik door mijn oud-werkgever nog nooit zo vlug bediend geweest. pluimpje voor telenet!
 
Laatst bewerkt:
voor de Streamz
Heb je een Telenet TV abonnement of heb je reeds een abonnement op Streamz, Streamz+, Play More of YUGO via Telenet? Meld je dan aan met je Telenet-account.*

dat wild zeggen dat je met uw inlog van telenet moet inlogge waaraan uw Streamz is gekoppel . meestel is dat ook die dat je gebruikt via inlog van mijn telenet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan