subtitle edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens info is het mogelijk met SE een ondertiteling te rippen uit een MKV-bestand.
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.
Kan iemand mij uitleggen wat te doen.
Of een andere software kan aan raden om een ondertiteling te rippen.
 
heb gisteren zelf eens Subtitle Edit 3.5.6. opgehaald vond nergens de optie om een ondertiteling te rippen.
maar met de mkvtoolnix-unicode-5.3.0-setup.exe en de MKVExtractGUI-2.exe geplaatst in de installatie map van de MKVToolNix lukte het hier dus prima dank zij de tip van J.W.

Ashampoo_Snap_donderdag 16 augustus 2018_12h25m44s_002_.png
*ik kon hier probleemloos de ondertiteling uit een mkv halen dit duurde nog geen 2 minuten ..
Ashampoo_Snap_donderdag 16 augustus 2018_12h31m59s_003_.png

**J.W. bedankt voor de tip .
 
vermeld eens over welke film dat het gaat ...kan wellicht aan de film liggen en dit wil ik eens nagaan ...of het kan zijn dat je het MKVToolNix tool dient te installeren met een rechtsklik uitvoeren als administrator .
 
ik merk inderdaad wel op dat soms de ondertiteling niet uit een mkv kan onttrokken worden aangezien deze nergens vermeld word in de MKVExtractGUI2.exe nogthans heeft de film wel een ingebakken ondertiteling meegekregen en speelt de film ook gewoon de ondertiteling af .
Ashampoo_Snap_vrijdag 17 augustus 2018_16h54m19s_001_.pngAshampoo_Snap_vrijdag 17 augustus 2018_16h59m16s_002_.png



*van Nashville zijn er 4 seizoenen uitgebracht bedoeld je dus s4 e11 indien zo zie ik nergens op spotnet alf11 als een mkv bestand …
er werden verschillende formaten gespot waaronder avi , mp4 en x264
(enkel de avi en de mp4 hebben NL ondertiteling )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan