Hardware Tablet ASUS - Tablet - Asus Transformer Pad TF303K

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Hoe kan ik "programma"s" inbrengen in mijn tablet ?

Gewone onderwerpen plaats ik via mij desktop op de "microSD" en dan plaats ik die in mijn tablet = geen probleem.
Maar wanneer ik een "programma" plaats dan verschijnt de melding : " Kan dit bestand niet afspelen; omdat een onverwachte fout is opgetreden".

Wanneer ik een filmpje inbreng - bvb een "FLV" dan kan de ene worden afgespeeld en de andere geeft ook diezelfde melding.

Ik ben nog maar begonnen met de installatie van mijn tablet.
Maar via de "handleiding" geraak ik niet ver = zeer miniem en niet uitgebreid duidelijk.

Graag een tip
Flamingo
 
Inderdaad Skippy dat moet je via Play store doen. Dat is een gekleurde driehoek. Daarop klikken en dan in de zoekbalk ingeven wat je wenst te installeren.
 
Als jij dingen wenst over te zetten van je pc naar je tablet moet jij helemaal geen micro SD kaartjes gaan wisselen hoor. Je kan gewoon via een je laadkabel aansluiten op je pc Dat is immers normaal gezien toch een USB kabel, dan vraagt u computer wat je wenst te doen, dan kies je voor data transport of iets dergelijks. Het is te zien hoe het is geprogrammeerd. Opladen zeker niet, daarvoor heb je je lader. Dan ga je op je tablet ook dingen zien verschijnen en kies dan ook voor data. en voila, je kan dan ook in je mappen van je tablet kijken via je pc. Je kan dan van alles in je tablet laden, gewoon met copieren en plakken of slepen zou denk ik ook moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan