Opgelost ASUS tablet Transformer Pad TF303K - verbinden met desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik wil mijn tablet koppelen via een USB kabel aan mijn Desktop PC.
De handeling staat beschreven op blz 52 van de handleiding : "gewoon een kabel tussen de aangeduide uitgang en de USB kant in de PC."
Maar ik zie in mijn verkenner niets verschijnen.
Wanneer ik mijn fototoestel ook op die wijze verbind, dan zie ik de melding " Canon ....." en daarin dus alles van mijn fototoestel.

Ik vind ook niets van een "instelling" in mijn tablet.

Graag een tip.
Dank
Flamingo
 
Oplossing
Beste cve,

Ge had gelijk - het lag aan mijn kabeltje .
Heb een nieuw gekocht en alles loopt vlot nu : het toestel wordt op mijn desktop herkend en ik kan alles overbrengen.

Maar ik heb nu een bijkomende vraag :
Kan ik een "programma" overbrengen naar mijn tablet om daar mee te werken ?
bvb VLC waarmee men filmpjes kan afspelen ?
bvb Flashpaste om teksten direct in te vullen ?
bvb Everything om geheel de PC-tablet te doorzoeken ?

Ik heb VLC ingebracht (de .exe) en dit dan geopend, maar vindt niets terug, geen inhoud en geen icoontje.

Graag nog een tip.
Dank
Flamingo
Als je de originele oplaadkabel gebruikt die bij de tablet zat zou het in principe goed moeten komen en de keuze moeten krijgen met wat je wil doen, zoals jij krijgt met de fototoestel. Indien dat niet lukt kan het zijn dat u toestel die functie niet heeft. Er zijn enkele toestellen die deze functie niet bezitten, maar deze zijn dun bezaait. Ik zou dan eerder denken aan een slecht kabeltje, dat is eerder aan de orde dan een tablet die deze functie niet ondersteunt.
 
Beste cve,

Ge had gelijk - het lag aan mijn kabeltje .
Heb een nieuw gekocht en alles loopt vlot nu : het toestel wordt op mijn desktop herkend en ik kan alles overbrengen.

Maar ik heb nu een bijkomende vraag :
Kan ik een "programma" overbrengen naar mijn tablet om daar mee te werken ?
bvb VLC waarmee men filmpjes kan afspelen ?
bvb Flashpaste om teksten direct in te vullen ?
bvb Everything om geheel de PC-tablet te doorzoeken ?

Ik heb VLC ingebracht (de .exe) en dit dan geopend, maar vindt niets terug, geen inhoud en geen icoontje.

Graag nog een tip.
Dank
Flamingo
 
Oplossing
Beste cve,

Ge had gelijk - het lag aan mijn kabeltje .
Heb een nieuw gekocht en alles loopt vlot nu : het toestel wordt op mijn desktop herkend en ik kan alles overbrengen.

Maar ik heb nu een bijkomende vraag :
Kan ik een "programma" overbrengen naar mijn tablet om daar mee te werken ?
bvb VLC waarmee men filmpjes kan afspelen ?
bvb Flashpaste om teksten direct in te vullen ?
bvb Everything om geheel de PC-tablet te doorzoeken ?

Ik heb VLC ingebracht (de .exe) en dit dan geopend, maar vindt niets terug, geen inhoud en geen icoontje.

Graag nog een tip.
Dank
Flamingo
Een Windows programma installeren op een Android tablet????
Probeer eens met de Android versie van VLC player.
 
Beste J.W.,

Ik wist niet dat de Windows programma's niet konden geïnstalleerd worden op Android !
Weeral iets bijgeleerd dat dit 2 afzonderlijke systemen zijn.
Heb gevonden op de website van VLC dat er een Android versie is.
Ga nu voor mijn andere programma's - die ik wil installeren - of er ook een "Android versie" beschikbaar is.

Dank
Flamingo
 
Beste J.W.,

Ik wist niet dat de Windows programma's niet konden geïnstalleerd worden op Android !
Weeral iets bijgeleerd dat dit 2 afzonderlijke systemen zijn.
Heb gevonden op de website van VLC dat er een Android versie is.
Ga nu voor mijn andere programma's - die ik wil installeren - of er ook een "Android versie" beschikbaar is.

Dank
Flamingo
Nee dat kan je niet doen op je tablet. daarvoor moet je kijken op play store. Dit hebben we je eerder al verteld. Dat is een gekleurde driekhoek die je ergens op je tablet gaat moeten zoeken. Staat er zeker op.
play store.png

dit ziet er zo uit. Klik daarop op u tablet. geef in de zoekbalk VLC in.
Of ga online met je tablet en klik vervolgens op volgende link. https://play.google.com/store/apps/details?hl=nl&id=org.videolan.vlc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan