Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ook enkel dode linken. Sorry hoor. Maar ik ga verder zoeken op een andere site waar ik misschien meer succes ga hebben.
 
Beste heren, je moet niet zomaar iets downloaden he, het moet fitten met de chip die in deze tablet zit en dat is een Allwinner A10. Staak dus al het nutteloze downloaden best. Want heel veel kans dat wat je binnenhaalt niet eens zal werken op de tablet. Als deze op basis van een A13 of een WM chip gebaseerd is werkt u tablet voor geen meter.
 
Wel Skippy, eerst moet er een micro SD kaartje in je tablet zitten en daarna moet je 3 seconden op de power en op de volume - drukken blijkbaar. Dan ga je normaal in de recovery geraken. Zonder een micro SD kaartje zal het je dus blijkbaar niet lukken om erin te komen ( beetje vreemd, maar die chinezen zijn ook wel vreemde wezens soms he) Daarna zal je moeten je micro SD kaartje selecteren om daarvan te booten en die zal dan eigenlijk vrij simpel de data laden naar je intern geheugen. Let wel dat je tablet AAN de lader MOET daarvoor.
 
Oh ja, zou het bijna vergeten, maar FAT 32 is waarin het kaartje moet geformateerd zijn. Anders lukt het ook niet.
 
Beste heren, je moet niet zomaar iets downloaden he, het moet fitten met de chip die in deze tablet zit en dat is een Allwinner A10. Staak dus al het nutteloze downloaden best. Want heel veel kans dat wat je binnenhaalt niet eens zal werken op de tablet. Als deze op basis van een A13 of een WM chip gebaseerd is werkt u tablet voor geen meter.

Maar op de doos staat Android 4.0
Zoiets moet toch te vinden zijn lijkt mij. Zo'n vreemde besturing is dat volgens mij niet.
Als het werkt via het SD kaartje en een zip of ISO met Android 4.0 zou het opgelost kunnen zijn. Vooralsnog kom ik nog niet in een recoveryscherm.

Met Microsoft kan ik nog wel DOS 3.0 vinden als het moet, waarom doet Android dan zo moeilijk ??
 
besturingssysteem is van 2011, wat dus al behoorlijk oud is. Alwinner is een chinees super goedkope chip waar heel weinig tijd en energie in gestoken word. Dus ook weinig tot geen upgrades naar hogere Android versies. Die linken zijn misschien al van 2013€ en is het dus normaal dat deze niet meer online zijn.
 
de arnova 7h g3 word er niet vermeld ... zo word er wel de 7f g3 vermeld .
 
Hier was ik ook al geweest, maar zoals Qtex vermeld staat de firmware voor dit type er niet bij.
 
Index of /download
Daar kies je dan "Android rom mods"
Daar kies je dan uit het lijstje en ik dacht dat hij helemaal bovenaan staat allwinner A10 uit. Dit is voor 7" tablet
 
Index of /download
Daar kies je dan "Android rom mods"
Daar kies je dan uit het lijstje en ik dacht dat hij helemaal bovenaan staat allwinner A10 uit. Dit is voor 7" tablet
Skippy, ben je hiermee aan de slag gegaan? Is tot op heden de enige ROM die ik gevonden heb die misschien wel passend zou kunnen zijn voor deze tablet.
 
Ik heb die A10_MK802_Uberoid_v1.1_Final-HcH.7z gedownload en uitgepakt. Dan krijg ik een bestand Uberoid_MK802_v1.1_Final-HcH.img

Daarna zet ik dit bestand op het mini sd kaartje dat is fat32 geformatteerd en probeer de gebruikelijke toetscombinatie van de tablet om een recovery scherm te krijgen.
Ik blijf in het bootscherm komen met het Arnova logo en kom niet verder.

Wat er nog aan de hand kan zijn is dat het volume up of volume down schakelaartje defect is. Dit zou ik dus nog kunnen proberen om deze te overbruggen met een draadje. Dit zal na het weekend gaan worden.
Als dat het niet is stop ik er mee, dit gaat me te veel tijd kosten en hou me dan verder maar gewoon bij Windows apparaten. ;)
Als ik dan in een goede bui ben krijgt ze van mij een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Je mag het niet uitpakken Skippy. U tablet weet er nu geen weg mee nu het uitgepakt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan