Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik een één of ander vaag bestandsformaat.
OK, ik ga dit eens proberen.
 
Jeetje kijk nou wat er gebeurd, dat had ik nog niet gezien.
Hoopvol dus, maar hij blijft wel lang hangen op deze 50% balk.

IMG_2730 [1024x768].jpg
 
ik denk dat je geduldig dient te wachten ... denk wel dat er vooruitgang is ...
 
Na lang wachten liep de balk ineens door en linksboven een melding Card OK en daarna ging hij uit. Zo ligt hij al een poosje in de hoop dat er iets gebeurd.
 
denk dat je deze nu nogmaals dient op te starten...deze zal daarna vermoedelijk aanvangen met het opnieuw installeren van deze laatst opgehaalde OS .
*je kan ook wachten tot CVE je hier over meer weet te vertellen ...hij kent meer van Android's
 
Ik ben er klaar mee. Nu helemaal geen beeld meer na geprobeerd een besturing er op te zetten. Balkje zoals in antwoord #32 bleef lang op ongeveer 50% staan en daarna linksboven weer de melding dat het SD kaartje OK was en daarna ging hij uit. Maar hij bleef uit. Het enige wat hij nu nog doet is een klein groen ledje als ik hem aan zet en een rood ledje als ik de lader er aan hang.
Dit is alles nog wat er nog gebeurd. Inmiddels een ander mini sd kaartje geprobeerd maar hiermee gebeurd ook niets.

Heb verder geen gekke handelingen verricht behalve het sd kaartje met een file er in en er uit en de resetknop een paar keer gebruikt en de volume up/down toetsjes met de aan/uit schakelaar ingedrukt.
Hiermee heb ik alle mogelijk combinaties wel een paar keer geprobeerd om te booten vanaf de sd card.

Ik ga een mooie nieuwe iPad Air 2 of Pro voor haar kopen en deze krijg ze van mij als troost voor Sinterklaas cadeau.
Ik ben tevens ook helemaal klaar met Android na deze eerste serieuze kennismaking.
Sorry cve, het is bijna jouw geliefde. De mijne dus niet en zal het ook niet worden. Ik hou het bij Windows en misschien ooit weer eens een Linux distributie. Aan Appels zal ik ook nooit beginnen behalve mijn iPhone en iPad.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Ik had ergens gelezen dat het een A 10 was en ging daar op verder. Zeker ben ik dat niet nee. Als ze daar een RK 2918 chip zeggen zal het dan hoogstwaarschijnlijk zo een chip zijn die erinzit. Maar op XDA had ik ergens gevonden dat het een A10 was. Jammer dat je hem opgeeft. Want stuk is die niet naar mijn mening. Juist een kwestie van de juiste ROM te vinden om die erin te laden en gaan met die banaan. Maar dat vraagt inderdaad tijd en geduld.
 
Deze Arnova gaat het nooit meer doen.
De oplaadbare batterij heb ik vanavond bij het chemisch afval gedumpt en de rest van de elektronica heb ik er uit gehaald en gaat naar de afvalverwerking waar het gesorteerd wordt..
De plastic behuizing is vanavond in de kliko gegaan. Het schermpje gaat morgen naar de glasbak.
 
Inmiddels heb ik een Ipad Air 2 met 64 gB geheugen gekocht. Ik denk een goede keuze.
Het is wel een tweedehandsje via Marktplaats, maar hij was nieuw gekocht in januari 2017, weinig gebruikt en ziet er als nieuw uit.

Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers omdat ik zelf een gewone Air met 16 gb heb en mijn Ipad is wat dikker en heeft een wat slechtere camera on board. Ook lijkt hij wat sneller dan mij Air. Kan kloppen volgens de spec's omdat er een snellere processor in zit.

Ben benieuwd, nog een paar dagen en het is sinterklaasavond.
 
Inmiddels heb ik een Ipad Air 2 met 64 gB geheugen gekocht. Ik denk een goede keuze.
Het is wel een tweedehandsje via Marktplaats, maar hij was nieuw gekocht in januari 2017, weinig gebruikt en ziet er als nieuw uit.

Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers omdat ik zelf een gewone Air met 16 gb heb en mijn Ipad is wat dikker en heeft een wat slechtere camera on board. Ook lijkt hij wat sneller dan mij Air. Kan kloppen volgens de spec's omdat er een snellere processor in zit.

Ben benieuwd, nog een paar dagen en het is sinterklaasavond.

Lieve oom!
 
Tja hoe rijper hoe rijker :p
Heb vandaag achter ipad 5 geweest voor de gebuur hij had nog een 3
 
't is echt een goed apparaat. Nog beter,sneller, lichter en dunner dan mijn eigen iPad Air.
Dit is een iPad Air 2 Type A1566 gold en totaal niet vergelijkbaar met dat Arnova dingetje.

IMG_2731 [800x600].jpg

IMG_2732 [800x600].jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan