Status
Niet open voor verdere reacties.
als hij in veilige modus komt start hij ook niet door als ik hem gewoon aanleg zie ik het scherm van asus en daar blijf hij hangen maar gaat telkens uit en weer aan maar loopt niet verder kan het mss zijn da mijn sd kaar niet ondersteunt word type kaart transcent en waar kan ik de updates terug vinden in taakbeheer vind ik niets terug
 
als hij in veilige modus komt start hij ook niet door als ik hem gewoon aanleg zie ik het scherm van asus en daar blijf hij hangen maar gaat telkens uit en weer aan maar loopt niet verder kan het mss zijn da mijn sd kaar niet ondersteunt word type kaart transcent en waar kan ik de updates terug vinden in taakbeheer vind ik niets terug

Hoi fcb88, een beetje moeilijk te zeggen als ik niets zie natuurlijk. Met screenshots zou ik je misschien kunnen helpen.
 
20151018_141432.jpg20151018_141517.jpg
 
Hoi fcb88, hierbij kan ik u vertellen dat u een gedeelte van u besturing systeem kwijt gespeeld zijt en dat het daardoor dus onmogelijk is om u tablet op te starten.
Maar normaal gezien zou het met een SD kaartje met de ROM erop wel moeten lukken, dus stel ik eigenlijk voor dat je eens een nieuw SD kaartje of een ander onbeschadigd kaartje ( eentje dat nog niet in de tablet geeft gezeten, want als het misloopt is je kaartje met grote kans naar de haaien).
Zet daar die ROM op zoals al eerder aangegeven, en volg die stappen nog eens opnieuw, ik hoop dat hij dan wel die ROM aan neemt, anders is het mis in de bootsector en dan is het gene spek voor mijne bek.
Ik hoop voor u van harte dat het lukt hoor, want het is anders wel een pracht tablet met mooie specs.
Laat het een les zijn voor u en voor iedereen breek een update in Android NOOIT af.
Dat is onheilspellend gevaarlijk.
Dat is zowat als russische roulette spelen wat gegarandeerd verkeerd afloopt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan