Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek gegaan naar een mogelijk antwoord voor u probleem.
Hier is een mogelijke oplosssing.
Ga naar hier Tablets | ASUS Global
Daar kies je bij OS version andriod. Dan selecteer je de laatste firmware van je tablet , dan de file unrarren.
Dan ga je met je windows pc ook iets moeten installeren en dat is SDK , dat vind je hier Download Android Studio and SDK Tools | Android Developers
Dan is er een trukje met je tablet.
leg de tablet af, daarna druk je op de powerknop en de volume min knop tot er op er op je scherm komt dat je op de volume + knop moet drukken, dat moet je NIET doen, in plaats daarvan wacht je 5 seconden en er komt een nieuw menu tevoorschijn. Dan in minder dan 10 seconden 1x op de - volume knop drukken om het USB icoon op te lichten en daarna eens op de volume + knop drukken om te bevestigen.
Daarna ga je terug naar je pc
Ga naar het vergrootglas en geen CMD in met kleine letters.
Daarna geef je in en dat mag je doen met copieren en plakken. Na iedere prompt op enter drukken.
>cd C:...\Path-to-Andoid-SDK\platform-tools\
> fastboot devices
> fastboot -i 0x0B05 flash system C:...\Path-to-blob\blob
> fastboot -i 0x0B05 reboot
Bron How To Restore ASUS Transformer TF300T Back To Stock
Meer informatie . Manual JB update. Soft-bricked my TF300T? | Asus Transformer TF300T | XDA Forums
Het gaat hier wel over een ander type asus tablet maar hopelijk werkt het ook voor u tablet want u tablet soort staat ook in de lijst van ASUS.
Veel succes.
 
ik denk dat hij bij het opstarten mijn sd kaart niet herkent of moet ik een boot sd maken
Er staat een Boot.img op, normaal moet je dat gewoon unrarren en op een SD kaartje copieren en de stappen volgen die ik zo vrij vertaald heb, indien je het niet helemaal begrijpt, heb ik ook de bron erbij gepost, daar staat ook wat meer uitleg in het engels.
Ik hoop voor u dat het lukt hoor maat. Makkelijk is het niet, dat in ieder geval niet.

asus.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb de boot.img op mijn sd gezet en dan heb ik de powerknop en de min ingehouden maar als ik dit doe start hij naar het asus start scherm maar val terug uit en gebeurd niets
 
ik heb de boot.img op mijn sd gezet en dan heb ik de powerknop en de min ingehouden maar als ik dit doe start hij naar het asus start scherm maar val terug uit en gebeurd niets

Nee niet enkel de Boot.img maar alles, maar er staat een boot.img bij, dus zou hij zelf moeten booten wil ik daarmee zeggen.
 
ik heb het gedaan u zei me alles op sd kaart te plaatsen en dan via de powerknop en de volume min te starten met deze upgrade maar hij gaat gewoon aan en terug uit
 
Meer kunnen we helaas zoals Lana ook al aangeeft nu niet meer doen voor u. Helaas scheelt er iets ernstig met je tablet. Ik had je heel graag kunnen helpen, maar het zal door echte vakmannen moeten gebeuren vrees ik.
 
weet wat er ondertussen is gebeurd met de tablet is een tablet van mijn zoon hij was bezig met een update en hij zou hem uitgelecht hebben en sins dien start hij gewoon naar het begin scherm van asus en loopt niet verder als ik naar herstel optie ga herkent me pc hem wel als ik hem gewoon aan leg niet
 
Je kunt nog 1 ding proberen, in antwoord #38 zeg je "de powerknop en de volume min".

Volgens mij is het bij ASUS de powerknop en de volume plus


Lukt dit niet, dan houd het voor ons op en zal hij naar een reparateur moeten.
 
weet wat er ondertussen is gebeurd met de tablet is een tablet van mijn zoon hij was bezig met een update en hij zou hem uitgelecht hebben en sins dien start hij gewoon naar het begin scherm van asus en loopt niet verder als ik naar herstel optie ga herkent me pc hem wel als ik hem gewoon aan leg niet

Dit had ik al door hoor. Had ook al gezegd dat je eens moest kijken of je als je je tablet aan de pc hangt aan je updates kan, als je daar je updates kan verwijderen, zou het probleem misschien opgelost kunnen zijn. Als je hem in veilige modus opstart, start hij dan daadwerkelijk door, of ook niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan