Status
Niet open voor verdere reacties.
nee das niet normaal ...klik in het filmpje rechts onder op YouTube en bekijk het rechtstreeks via YouTube ..daar zag ik eerder wel de vakken met tekst !
 
Heb je nog garantie op je Asus tablet? Anders ermee binnen gaan, als er een update mis is gelopen moeten de mensen van Asus het maar oplossen binnen garantie, als hij uit garantie is is het een ander paar mouwen natuurlijk.
Heb je je tablet al eens aan je pc gehangen? Wat doet hij dan? Kan je dan in je tablet? Herkent je pc de tablet? Mijn pc zegt bv dat ik een Sony C 2105 aangekoppeld heb. Dan kan ik ook in alle mappen,
 
geen garantie meer als ik hem aan me pc aan sluit zie ik niets op het scherm komen maar als ik kijk bij apparaatbeheer staat hij er wel tussen
 
Ha, ok . Open hem eens in taakbeheer en kijk eens of je in je updates kan en verwijder de laatste indien dit gaat. Indien je dit kan, zou normaal je tablet wee moeten werken en gaat hij zijn update herhalen omdat hij die update niet heeft. Ik zou zeggen, zorg ervoor als je ziet dat hij zijn update wil doen dat je wifir signaal sterk genoeg is waar je tablet is en dat hij voldoende geladen is, desnoods hang je hem aan de lader.

PS: het kan wel zijn dat dit deel beveilgd is, dan lukt het helaas niet. Ik weet ook niet hoe Asus dit voor elkaar heeft.
 
Als niets helpt en de aanwijzingen van de officiele asus site worden opgevolgd dan vrees ik dat er een serieus defect is aan het apparaat wat wij hier via het forum niet op kunnen lossen.
 
doe nogmaals eens een reset ..
en als deze rebooted druk je de volume knop "down" in en gelijktijdig de " power"
daarna de volume" up" en je tablet zou nu gewist dienen te worden gevolgt door een reset scherm..

**let op het is dus een kwestie om dit indrukken van de toetsen in de juiste volgorde te doen maar ook in de juiste tijd spanne ....valt hier een pause tussen dan lukt het waarschijnlijk ook niet ...!
 
krijg nu telkens de melding fastboot offline fastboot cmd waiting

betreffende deze melding ....
vond ik het volgende ...

1. installeer de flashtool
2. na het installeren van de flashtool open je een cmd als zijnde de administrator en je type "bcdedit / set testsigning on" na het ingeven van deze opdracht klik je op enter en herstart je de pc .
3. na de herstart van je pc installeert je de flashtool driver op de locatie "C: \ Flashtool \ drivers \ Flashtool-Drivers.exe" en selecteer je het "flashtool driver & fastboot driver"
Opmerking: wanneer het installatie proces start komt er een waarschuwingsvenster venster van Windows uit ! ga gewoon door en Klik op "installeer de software toch"
4. na dat de installatie gedaan is open je opnieuw de cmd als zijn de de administrator op en type je de opdracht "bcdedit / set testsigning off" wederom dient de pc herstart te worden .
5. na deze herstart van je pc open je het zoekvenster en type je "fastboot apparaten" en je zal de lijst met apparaten in fastboot te zien krijgen .
5.Indien dit niet zo is , dan heb je een aantal stappen overgeslagen .

dit stukje werd vertaalt uit het engels post #33 in dit topic : Stuck on waiting for device after fastboot command - Page 2 - Android Forums at AndroidCentral.com
 
hoe bedoel je open in taakbeheer snap nie echt wat u bedoeld

Als je je tablet aan je pc hangt en hij komt er niet op als Asus... dan zie je hem normaal gezien wel in taakbeheer, daar openen en hopelijk kan je in de updates. Indien niet, kan ik u niet meer verder helpen.
 
als ik hem aan mijn pc hang komt hij inderdaad niet zichtbaar maar als ik in apparaatbeheer kijk staat hij er tussen kan ik niet een andere software op de tablet zetten maar als ik die bestanden op me sd zet herkent hij hem luk niet als fat32
 
Is normaal dat je hem vind in taakbeheer, maar daar zou je in je tablet zelf naar je updates moeten gaan zoeken, is niet zo een makkelijk klusje, de meeste schermen dit ook af. Indien het niet afgeschermd is, maar ik vrees er een beetje voor, kan je de updates verwijderen en dan zou hij het terug moeten doen. Dan gaat hij wel zelf merken dat hij updates mist en gaat hij ze zelf terug ophalen. Wel raar dat je niet naar fabrieksinstellingen kan terug gaan. Want dit zou de makkelijkste manier zijn. Dan staat hij terug gelijk je hem gekocht hebt.
 
vind dit ook raar als ik hem gewoon aanleg krijg ik het scherm van asus te zien en om de paar sec gaat het beeld weg en komt hij terug en als ik naar reset menu ga krijg ik nu telkens de melding fastboot cmd waiting
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan