ik zit met een klein probleem met mijn asus tablet hij wil niet meer opstarten hij blijf telkens bij het opstart scherm hangen en loop niet verder.
als ik in veilige modus ga zeg hij could not open /sys/devices/virtual/blacklight wie heefd er een oplossing voor
Je moet naar fabrieksinstellingen terug stellen, indien dit niet werkt ga je op je blote knietjes aan de verkoper vragen of hij eventueel voor u de door u gewiste gegevens kan terug zetten. MAW, je hebt zitten klooien en je hebt dus iets verwijderd dat niet mocht verwijderd worden.
De handleiding komt van de originele ASUS website.
Heb je de inhoud vanhet zip bestand naar de root van de SD kaart gekopieerd. Zie afbeelding
Zodat je dus een map bspinst en een bestand scriptcmd in de root hebt staan.
Daarna de startknop ingedrukt houden.
Start eens je tablet op zonder je SD kaart en steek ze eens hij draait erin. Als je kaartslot of kaart nog Ok is gaat hij ze dan vinden en ga je een melding krijgen, Indien je kaartslot nog OK is maar je kaart niet ga je ook een melding krijgen van een corupte kaart, indien je kaartslot niet meer OK is ga je niets krijgen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.